God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy
Opis przejścia misji "Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy" w God of War Ragnarok.
Po tym podnieś kamień leżący na drodze i idź do jaskini na spotkanie z Nornami. Po wejściu w interakcje z drzwiami zabijaj nieumarłych.
![God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy](https://pliki.ppe.pl/storage/717650eaddd1b3ff2b35/717650eaddd1b3ff2b35.jpg)
To proste starcie, więc siekaj ich na kawałeczki. Po krótkiej scence przeniesiesz się do drzewa, w którym został zamknięty Mimir. Po wejściu z nim w interakcję rozpoczniesz nietypową walkę z bossem, w której musisz zabijać jedynie jego podwładnych.
![God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy 2](https://pliki.ppe.pl/storage/7b3ab9cbf48fdded30f6/7b3ab9cbf48fdded30f6.jpg)
Zabijaj ogniki i innych wrogów, a finalnie uruchomisz scenę, po której będziesz mógł uwolnić Mimira. Potem zabijaj wojowników Asgardu, a gdy wszyscy zginą, biegnij do drzwi wielkiego domu. To zakończy tę sekwencję i będziesz mógł wrócić do teraźniejszości. Przejdziesz do studni Urd. Gdy Freya oswobodzi wierzchowca, wsiądź na niego, a dostaniesz się do kryjówki Pań Losu.
![God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy 3](https://pliki.ppe.pl/storage/f096f87ecd06bbd7698b/f096f87ecd06bbd7698b.jpg)
Wysłuchaj ich opowieści, a potem wróć po Kelpie do jaskiń. Biegnij przed siebie, wdrap się po skałach i rozwal kamienny sufit nad sobą, aby wrócić do miejsca, z którego przyszedłeś. Wdrap się do góry i wyjdź z jaskini, wysłuchaj rozmowy, a misja dobiegnie końca. Teraz możesz wrócić do domu lub kontynuować wątki poboczne w dostępnych do tej pory krainach.
![God of War Ragnarok - Przeznaczenie: Halucynacje, Studnia Urd, Panie Losu, Krasnoludy 4](https://pliki.ppe.pl/storage/f5f9af5ca574d77a7dce/f5f9af5ca574d77a7dce.jpg)
W drugim przypadku, będąc w domu Sindriego, podejdź do ich stanowiska, aby rozpocząć prace nad bronią - Draupnirem.