Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 Gwint - talia Potworów (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 Gwint - talia Potworów (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?

Wszystkie karty z talii Potworów w Gwincie, mini-grze w Wiedźminie 3.

Królestwa Północy i Nilfgaard to dwie talie, z którymi warto się zapoznać w pierwszej kolejności. Jeśli spędziłeś w Wiedźminie 3 już sporo czasu lub chcesz spróbować czegoś innego, to zdecydowanie warto przyjrzeć się potworom, które niejednokrotnie spotykasz na swoim szlaku.

Uwaga! Poniższymi kartami nie możesz grać w innych taliach niż Potwory. Wyłącznie karty bohaterów, które opisaliśmy na wcześniejszej stronie poradnika, są dostępne we wszystkich taliach.

Wraz z biegiem czasu zdobędziesz wiele dobrych kart Potworów - szczególnie tych, których wyróżnia zdolność braterstwa (przywoływania innych kart do tego samego rzędu). Łącznie ogólnych postaci wyróżnić można aż 40, więc jest w czym wybierać. Poniżej znajdziesz opis, a także miejsce, w którym zdobędziesz interesującą Cię kartę.

Wiedźmin 3 Gwint Potwory

Karta - Draug

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki na Skellige"
  • Kto ją wręcza: Crach an Craite
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Kejran

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca lub dystansowa (pierwsze lub drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)

Karta - Imlerith

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Leszy

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki na Skellige"
  • Kto ją wręcza: Myszowór ze Skellige
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Widłogon

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Żywiołak ziemi

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
  • Kto ją wręcza: Handlarz z portu z Kaer Trolde
  • Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)

Karta - Bies

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z Arinbjorn
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Morowa dziewica

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać partyjkę z losowym handlarzem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Gryf

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać partyjkę z losowym handlarzem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Wilkołak

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z wioski Urialla, z An Skellig
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Poroniec

  • Moc: 4 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z nowego portu z Kaer Trolde
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Przeraza

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Lodowy gigant

  • Moc: 5 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z Svorlag ze Spikeroog
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Endriaga

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Harpia

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca lub dystansowa (pierwsze lub drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od handlarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z Harviken z Faroe
  • Dodatkowa zdolność: Zręczność, zagraj tę kartę na pierwszym lub drugim polu

Karta - Bazyliszek

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Gargulec

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Żywiołak ognia

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta wsparcia (trzecie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Mglak

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z Svorlag, ze Spikeroog
  • Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, podnosi siłę wszystkich jednostek w rzędzie o 1 (wykluczając siebie)

Karta - Wiwerna

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Wiedźma: Kuchta

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz
  • Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra

Karta - Wiedźma: Prządka

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Wykonać zadanie "Gwint: Rozgrywki w Velen"
  • Kto ją wręcza: Widzący
  • Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra

Karta - Wiedźma: Szepciucha

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarz
  • Kto ją wręcza: Karczmarz ze wsi Arinbjorn
  • Dodatkowa zdolność: Braterstwo, jeśli w talii są dwie takie same karty, wynajduje je i nimi gra
Źródło: własne

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper