Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 Veronika

Opis zadania głównego "Veronika"

Po imprezie w rybim oku dowiesz się, że Twoim celem jest doktorka z GRE. Udaj się na bazar w Old Villedor (możesz skorzystać z szybkiej podróży). Gdy wejdziesz do środka możesz pomówić z Barneyem, który znajduje się blisko miejscowego szpitalu. Możesz pomówić o przeszłości lub przejść od razu do tematu naukowca. Tak czy siak dowiesz się, gdzie znajduje się Veronika Ryan. Gdy dostaniesz się do środka zabij kilku renegatów, wejdź w głąb budynku, zejdź w dół i otwórz drzwi, za którymi kryją się kolejni renegaci.

Wybij ich i otwórz drzwi po lewej stronie za pomocą wytrycha. Za nimi znajdziesz Vincenzo, który wywoła Veronikę. Znajduje się ona blisko obserwatorium, więc udaj się do miejsca i pomów z nią w okolicy budynku GRE. Okaże się, że nie otworzysz przejścia do niego, ponieważ brakuje prądu. Podążaj więc za doktorką i przed obszarem skażonym chemikaliami zarzyj zastrzyk chroniący przed toksynami. Musisz teraz jak najszybciej dostać się do mniejszej kopuły. Wskocz na murek, a potem na wentylację - następnie przeskocz na platformę z lewej strony, która poprowadzi Cię na szczyt małej kopuły.

Następnie przeskocz na większy obiekt korzystając z liny. Następnie przeskakuj korzystając ze znanych Ci już sztuczek do kolejnych miejsc aż dotrzesz do włazu, który prowadzi do wnętrza obserwatorium. Przechodząc w dół znajdziesz masę zarażonych. Możesz je zabić lub spróbować się przez nie przebić, a przy klatce schodowej spaść w dół, do wody, i szybko przeskoczyć do bloku B. Potem dostaniesz się do kolejnej lokacji pełnej zarażonych.

W tym przypadku przygotuj sobie koktajle mołotowa i inne gadżety, które pomogą Ci wyeliminować wrogów. Nie da się tutaj przejść obok nich niezauważenie ani ich pominąć, ponieważ musisz otworzyć drzwi za pomocą wytrycha. Zabij kolejnego zarażonego i wskocz do góry. Włącz generator, a przywrócisz prąd do obserwatorium. Gdy Veronika będzie zjeżdżać windą wybije bezpiecznik. Rusz po platformie na koniec lokacji (tej samej, w której włączyłeś prąd) i otwórz drzwi do pomieszczenia. Zabierz przewód ze stacji i podłącz go w pobliże generatora. Potem dotrzyj do windy, aby spotkać się z doktorką GRE.

Gdy znajdziesz się na niższych piętrach wskocz na podwieszane płytki nad Tobą (wejście jest chociażby od wind z lewej strony). Stamtąd zauważysz przejście, które poprowadzi Cię do sąsiedniego pokoju. Otwórz drzwi Veronice, ale nie bierz od razu kabla. Zamiast tego podążaj wcześniej odkrytym korytarzem i przejdź przez szczelinę w drzwiach po prawej stronie. Następnie wdrap się ponownie na wiszące płytki i dostań się do szybu wentylacyjnego, który kończy się w miejscu stacji elektrycznej. Otwórz drzwi i podłącz kabel do wyznaczonego miejsca. Potem idź za Veroniką, a gdy okaże się, że musisz jeszcze odwiedzić pokój oficerski, idź do znacznika i użyj swojego klucza w panelu. 

Gdy zostaniesz zamknięty idź do pokoju obok i wskocz na podwieszane płytki. Potem idź przez szyb wentylacyjny, a gdy znajdziesz się w kuchni zeskocz w dół i otwórz kraty po prawej stronie od frontowych drzwi. Okaże się, że dostaniesz się do biura Veroniki. Odbędziesz z nią teraz ważną rozmowę, po której będziesz mógł w końcu udać się do serca GRE. Po obejrzeniu scenki okaże się jednak, że musisz bardzo szybko znaleźć nowy bloker ze sterowni.

Wejdź szybko po drabinie do góry i popatrz w lewo - tam znajdziesz element, dzięki któremu przeskoczysz na wielki, obracający się ekran. Przechodź przez kolejne panele aż dotrzesz do tego, który jest umieszczony na samej górze. Poczekaj na dobry moment i przeskocz w stronę drzwi do sterowni. Potem szybko spadnij w dół i rusz w stronę skrzynki lekarskiej, w której znajdziesz wymagany bloker. Następnie obejrzyj scenkę, po której będziesz mógł sprawdzić bazę danych GRE wraz z Veroniką. Po paru minutach zostaniecie zaatakowani przez renegatów.

Wybij ich i sprawdź, czy z Veroniką wszystko w porządku. Potem znów zabij kilku renegatów, wcześniej wspinając się po skrzynkach na górny poziom. Wróć do Veroniki tą samą drogą, którą musiałeś wcześniej pokonać, aby dostać się do sterowni. Otwórz drzwi po prawej stronie i przejdź szybem wentylacyjnym, z którego sojuszniczka skorzystała, aby opuścić obiekt. Idź po jej śladach. W kolejnym zamkniętym pomieszczeniu wejdź przez podwieszane płytki do kolejnego szybu, a potem przejdź do windy. Wskocz na nią i wspinaj się do góry.

Dotrzesz do Veroniki, która jest atakowana przez Waltza. Po scence będziesz musiał uciekać tą samą trasą, którą pokonałeś, aby dostać się na niższe poziomy obserwatorium. Na dachu rozpoczniesz walkę z bossem.

Waltz posiada trzy ataki. Pierwszy z nich to zwykłe, sygnalizowane uderzenie. Drugi z nich jest związany z umiejętnością, która uderza we wszystko, co znajduje się na drodze bossa - musisz uciekać z pozycji, w którą się wpatruje, gdy tylko na jego rękach zaczną pojawiać się żółte poświaty. Trzeci atak to dziwny podmuch wiatru, który spada na ostatnie znane miejsce Aidena. Musisz unikać wszystkich tych ciosów i wyprowadzać kontry.

Waltz jest zazwyczaj odsłonięty, więc możesz próbować go zajść od tyłu. Blokuje tylko wtedy, gdy jego ręce są uniesione ku górze. Wtedy aktywuje specjalną barierę blokującą wszystkie Twoje ataki. Gdy uderzysz w nią to wiedz, że boss wyskoczy w powietrze i uderzy w ziemię odrzucając wszystko blisko siebie. Gdy Waltz straci połowę paska zdrowia włączy się film przerywnikowy, który finalnie przeniesie Cię do kolejnej kopuły. Nie będziesz miał kontroli nad postacią i przypadkowo zabijesz Veronikę. Obejrzyj kolejną scenkę, która zakończy misję.

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper