Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Rewolucja

Opis misji głównej "Rewolucja" w Dying Light 2.

Uwaga! Przed rozpoczęciem tej misji ukończ wszelkie misje poboczne, szczególnie te z bazaru, ponieważ staną się one niedostępne po rozpoczęciu tej misji.

Główne wybory w tej misji zostały opisane w tym miejscu.

W przypadku współpracy z Sophie, po przekazaniu ocaleńcom wieży ciśnień, kobieta przedstawi Ci swój plan ataku na stróżów prawa. Gdy ją wysłuchasz będziesz mógł pomówić z tutejszym rzemieślnikiem, który przedstawi Ci, co musisz zrobić, aby espeki stracili główny wiatrak. W pierwszej kolejności udaj się do wieży ciśnień. Okaże się, że ładunki zniknęły, więc idź do kolejnego znacznika - tam ostatnio można było zauważyć kurierów przetrzymujących potrzebne Ci materiały.

Na miejscu usłyszysz krzyczącego Wima i czterech zarażonych - zabij ich, a potem wejdź do budynku z uchylonymi drzwiami. Pomów z nim, a gdy znajdziesz się na ogromnym terenie zostaniesz zaatakowany przez łącznie trzech goliatów. Korzystając ze wszystkich dostępnych broni eliminuj oponentów jednocześnie zajmując się otwieraniem skrzyń. W walce pomogą Ci tradycyjnie butle z gazem (miej jednak na uwadze fakt, że decydując się na to rozwiązanie przybiegnie do Ciebie kilku dodatkowych zarażonych), włócznie wbite w nieżyjącym ludzi, a także paliki rozmieszczone po całej arenie.

Po otwarciu wszystkich skrzyń zbierz łącznie dwa ładunki wybuchowe i wróć do Alberto. Po krótkiej rozmowie udaj się do Cilliana, którego znasz z początku rozgrywki w Dying Light 2. Włam się do jego mieszkania od tylnych drzwi, a potem otwórz szafkę stojącą obok stanowiska komputerowego. Tam znajdziesz potrzebny nawóz do stworzenia ładunków wybuchowych. 

Zabierz go i zacznij biec w stronę wiatraka na północy Old Villedor. Dotrzesz do kryjówki rzemieślnika - poczekaj, aż stworzy bomby, zabierz je, zainteresuj się również inhibitorami, a potem rusz w stronę znaczników ukazujących miejsca, w których mają zostać podłożone ładunki wybuchowe. Wskakując do wody przepłyń pod obozem, a gdy wyjdziesz na powierzchnię idź ścieżką ku górze. Spotkasz trzech strażników, których możesz ominąć lub zabić. Następnie wskocz na szopę, na której umieścisz pierwszą z trzech bomb.

Teraz zacznij wykorzystywać swoje umiejętności parkourowe i wspinaj się ku górze po wyznaczonych elementach - znajdują się one tuż na lewo od miejsca pierwszej bomby. Będąc na samym szczycie warto dodatkowo przeszukać szopę, ponieważ znajdziesz tam wiele przydatnych przedmiotów. Po podłożeniu trzeciego ładunku wybuchowego skieruj się w lewą stronę platformy i skorzystaj z tyrolki, aby szybko i sprawnie powrócić do Alberto. Okaże się, że bomby zdalne nic nie zrobiły wiatrakowi, więc po dwukrotnej rozmowie z rzemieślnikiem będziesz musiał raz jeszcze wrócić do tego samego miejsca. Idź identyczną drogą i skorzystaj z wyciągu, aby szybko dostać się na górę.

Będąc na platformie stworzonej z desek chwyć się jednego z kilku płatów wiatraka i przeskocz na drugą stronę. Przy drugiej sekwencji zrób to samo i skorzystaj z drabinki na beczce przed Tobą. Wykorzystaj po raz trzeci wiatrak, w mgnienia oku przejdź po desce, wskocz na drabinę i skieruj wskaźnik na podłogę - szybko wciśnij przycisk odpowiadający za interakcję, aby podłożyć bombę i uciec z ogromnego wiatraka przed jej wybuchem. Gdy ponownie przejmiesz kontrolę nad swoją postacią rusz na pomoc Alberto.

Został on zaatakowany przez dwóch doświadczonych stróżów prawa, których już znasz. Zabij ich i pomów po raz ostatni z rzemieślnikiem. Potem opuść kryjówkę i pomów z Hakonem - zdecyduj, czy chcesz już teraz iść do centrum, czy przekazać wiadomość Alberto jego synowi. Warto zdecydować się na ten drugi wybór, aby móc udać się do Bazaru, który - jak się okaże - został zaatakowany przez stróżów prawa.

W środku będziesz musiał zabić łącznie siedmiu espeków - po cichu będzie trudno tego dokonać, więc przygotuj się na walkę z wykorzystaniem broni. Po eliminacji oponentów uwolnij cywili z parteru - są zamknięci w klatce naprzeciwko byłego handlarza, który sprzedawał zatrutą wodę. Potem ulecz się (warto to zrobić, bo zaraz czeka na Ciebie walka z bossem) i idź na górę, do pokoju dowodzenia Sophie. Gdy tylko go otworzysz obejrzyj scenkę, a po niej rozpoczniesz walkę z Anderson i jej dwoma sojusznikami.

Anderson jest bardzo mobilna i posiada miecz. Wykonuje od razu trzy ataki pod rząd, więc gdy widzisz, że zaczyna wyprowadzać ciosy, odsuń się na bezpieczną odległość i poczekaj na wyprowadzenie kontry. Warto w pierwszej kolejności zająć się jej kolesiami, a dopiero potem skupić swój wzrok właśnie na niej. Po walce pomów z kompanami, a potem znajdź Vincenzo. Gdy to zrobisz poinformuj go o śmierci Alberto. Następnie udaj się do kryjówki Hakona - obejrzyj film przerywnikowy, a potem podejmij decyzję, czy chcesz pomóc Hakonowi, czy też pozwolisz mu umrzeć. Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper