Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Nalot

Opis przejścia misji głównej "Nalot" z Dying Light 2.

Główne wybory w tej misji zostały opisane w tym miejscu.

Po śmierci Suzie i skontaktowaniu się z Sophie będziesz musiał udać się do obozu kobiety i wspólnie z nią omówić plan ataku na bandytów, którzy odpowiadają za masakrę w starym Villedorze. Okaże się, że zleceniodawczyni tam nie ma, więc możesz przespać się do nocy - przyśni Ci się siostra, którą odnajdziesz finalnie leżącą na korytarzu. Gdy spróbujesz ją uratować, obudzisz się i rozpoczniesz automatycznie rozmowę z Sophie. Przerwie ją szum przez radio. Okaże się, że to Aitor, który poprosi o rozmowę.

temp_name

Dowódca tutejszych Stróżów Prawa ostrzeże Cię i poprosi o informowanie o nalocie na bandytów. Wróć do Sophie - nie będzie jej w obozie, więc pomów z ojcem Vincenzo, aby dowiedzieć się, w którą stronę udała się sojuszniczka. Teraz możesz zagadać do Nerys i Barneya, a następnie odwrócić się za siebie. Znikąd w obozie pojawi się Sophie, która opowie Ci o swojej nieżyjącej już matce. Wedle życzenia możesz podzielić się z nią również swoją historią. Nie ma to większego znaczenia, bo zaraz i tak zaczniesz infiltrację pierwszego obozu bandytów. Zbliż się do niego i rozpocznij wyzwolenie.

temp_name

Do lokacji wejdziesz od prawej strony - możesz po cichu, zgodnie z zaleceniami, eliminować wrogów lub zabijać ich z wykorzystaniem swojej broni. Musisz uważać przede wszystkim na przeciwnika, który na swoich plecach nosi specjalne, czerwone, kuliste urządzenie wydające odgłos. Nie może go użyć (patrz na żółtą ikonę trąbki na ekranie - jeśli się zapełnia, to wróg wszczyna alarm), bo inaczej wszyscy rzucą się na Ciebie.

temp_name

Finalnie dotrzesz na główny plac, gdzie znajdziesz przywódcę bandytów. Walka z nim może wydawać się ciężka, ale wystarczy poczekać na odpowiedni moment i wepchnąć go na ostre jak brzytwa noże wystające z drewna, tuż obok szopy na prawo od totemu obozu. Wykorzystaj kopnięcie i nadziej oponenta, co sprawi, że od razu zginie. Wyzwól obóz, a następnie udaj się do pomieszczenia, w którym znajduje się Carl. Powie Ci on, abyś jak najszybciej biegł do motelu Tango, co musisz uczynić, aby pchnąć misję do przodu. Tuż przed otwarciem drzwi odezwie się do Ciebie Hakon z prośbą o niemieszanie się w tutejsze konflikty.

temp_name

Od tego, jaki wybór podejmiesz w tym momencie zależy los Aitora, Sophie i nastawienie Ocaleńców/Stróżów Prawa do osoby Aidena. Szybko go przemyśl i podejmij decyzję, którą uważasz za słuszną.

Zdecydowanie się na spotkanie z Sophie poskutkuje tym, że wejdziesz do motelu i zauważysz, że bandyci wyeliminowali sojuszników. Zacznij szukać swojej towarzyszki. Przeszukaj pokój, a potem przejdź na piętra. Gdy jedno z drzwi będzie zamknięte wyjdź na zewnątrz i korzystając z linki dającej dostęp do drugiej konstrukcji, przedostań się pod\ sąsiadującym mostku na drugą stronę motelu.

temp_name

Po otwarciu drzwi znajdziesz się na kolejnym korytarzu. W jednym z pokojów znajdziesz dwa inhibitory, więc warto się nimi od razu zainteresować. Wyjdź na zewnątrz, sprawdź zagajniki dachowe w celu znalezienia nowych, cennych materiałów, a potem weź radio SP, aby skontaktować się z Aitorem. Zauważy Cię Barney, który od razu rzuci na Ciebie kilku swoich ludzi. Niestety, ale musisz ich zabić. Potem wróć do korytarza, z którego przed chwilą wyszedłeś. Automatycznie zaatakuje Cię Herman, z którym chcąc nie chcąc będziesz musiał walczyć.

temp_name

Starcie z Hermanem jest dość proste, ponieważ działa on podobnie, jak goliat - potężnego zombie spotykałeś na swojej drodze już niejednokrotnie, więc przypomnij sobie, w jaki sposób ich eliminowałeś. Z pewnością przyda Ci się tutaj broń, dzięki której wykonasz szybkie ciosy. Strażnik Sophie jest bardzo powolny i posiada dwuręczną broń, co automatycznie sprawia, że jego wyprowadzane uderzenia są sygnalizowane zamachem. Łatwo go zauważyć, więc w tym momencie oddalaj się od niego albo wykonuj uniki w prawo/lewo. 

Hermana najlepiej zachodzić od tyłu powodując spowolnienie czasu wywołane wykonaniem uniki w ostatnim momencie. Silne ataki oponenta nie idą w parze z szybkością, więc odczytanie ich jest proste. Możesz użyć również noży do rzucania, które świetnie sprawdzą się w tej walce.

temp_name

Gdy już pokonasz oponenta spróbuj otworzyć drzwi. Z pomocą przyjdzie Ci niezawodny Hakon, który zrzuci Ci drabinę - wespnij się po elementach domów i przeskocz na nią, aby wrócić do ogrodów. Spróbuj odnaleźć brata Sophie - wejdź do pomieszczenia, gdzie wcześniej znajdowały się inhibitory i pomów z rodzeństwem. Jeśli nie chcesz rozlewu krwi wybierz opcję dialogową, w której Aiden mówi, iż mogą oni sobie pomóc nawzajem. Potem zdecyduj, komu chcesz pomóc - Strażnikom Pokoju czy Ocaleńcom. Jeśli tym pierwszym nie zgadzaj się na udzielenie pomocy, jeśli tym drugim, wyraź chęć na współpracę. Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper