Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2: cykl dnia i nocy

Cykl dnia i nocy w Dying Light 2 odegra ogromną rolę w rozgrywce. Twórcy zmuszą nas do planowania swoich działań, ponieważ nie zawsze dostaniemy się do interesującego nas miejsca o czasie, który właśnie w tym momencie nam towarzyszy.

Za dnia, po świecie gry będą krążyć przede wszystkim bandyci i wygłodniałe hordy zombie tylko czekający na nasz błąd. W przypadku tych drugich, nie będą one aż tak agresywne, jak zainfekowani wychodzący ze swoich nor wyłącznie po zmroku, ale gdy damy im się osaczyć, musimy liczyć się z poważnym uszczerbkiem na zdrowiu. Uważać trzeba przede wszystkim w zamkniętych budynkach, bo niektóre jednostki właśnie tam odpoczywają. Jest to równoznaczne z utrudnieniem dostępu do epickich przedmiotów.

Wspomniane wyżej lokacje (źródła łupu czy opustoszałe, nieoznaczone na mapie sklepy) stają się "opustoszałe", gdy przychodzi noc, co pozwala nam zdobyć dobrze ukryte przedmioty po zmroku. Jak wspomniał jeden z deweloperów, w tej porze dnia ziemia to lawa. Na zewnątrz pojawiają się zainfekowani, którzy nie będą mieli problemu z dogonieniem nas, więc zalecane jest pozostanie na dachach i wykonywanie wszelkiego rodzaju akrobacji. Szczególnie wtedy, gdy na swojej drodze spotkamy "krzykacza" potrafiącego przywołać innych "mini-bossów" do naszego miejsca pobytu.

Noc to ważna część gry, która jest utrudniona nie tylko przez zainfekowanych, ale również biomarker mierzący poziom infekcji. W DL2 wszyscy są zarażeni i im bardziej będziemy się wysilać, im częściej będziemy w krytycznych sytuacjach, tym bardziej musimy uważać na swoje zdrowie.

temp_name

Podczas zwiedzania Villedoru będzie towarzyszył Ci cały czas zegar po prawej, dolnej stronie ekranu. Pamiętaj, że od 8 do 19 trwa dzień, w którym potężni przeciwnicy pozostają w określonych budynkach (najczęściej tych oznaczonych na mapie jako lokacje do złupienia). O równej 19 zaczyna zachodzić słońce i jest to najlepszy moment na powrót do bazy. Z kolei od 19:30 stopniowo rozpoczyna się noc, co oznacza, że na zewnątrz wychodzą niemalże wszyscy przeciwnicy.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper