Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Przełom

Opis zadania głównego "Przełom" z Dying Light 2.

Ważne wybory w tej misji opisane zostały w tym miejscu!

Po pierwszym starciu z Waltzem i rozmową z Lawan będziesz musiał udać się do rybiego oka i pomówić z Frankiem w jego przyczółku. Po długim filmiku przerywnikowym zagadaj do Juana, a potem idź do sekcji VIP-ów, aby się przegrupować. Następnie zajrzyj do Juana na dachu. Gdy będziesz z nim rozmawiał Frank i Matt zostaną zaatakowani przez renegatów.

temp_name

Zejdź w dół i zabij ich, a potem rusz do Franka, który został ranny. W tym momencie musisz podjąć decyzję, czy chcesz ruszyć do Williamsa, czy też uratować Franka. W przypadku drugiego wyboru musisz ruszyć do Margaret znajdującej się w zachodniej części regionu Garrison. Zabierz od niej antidotum, ale przed pójściem do Franka musisz zebrać jeszcze pięć ziół wodnych. Wskocz do rzeki i zanurkuj.

temp_name

Korzystając ze zmysłu przetrwania szukaj ziół. Nie nurkuj na sam dół, ponieważ przy roślinach, które musisz zebrać zauważysz czerwoną poświatę. Gdy zbierzesz składniki biegnij do rybiego oka i daj antidotum Frankowi. Następnie, gdy odezwie się Matt, wdrap się na dach wyznaczonego budynku i zacznij biec po dachach w stronę znacznika. Oznaczono nim furgonetkę, do której musisz się dostać, aby przemknąć do twierdzy renegatów.

temp_name

Droga nie jest bardzo trudna. Raz jeszcze warto wspomnieć, że musisz trzymać się dachów. Może wydawać się, że furgonetka odjeżdża, ale w pewnym momencie stanie w miejscu, a Tobie zostanie kilkaset metrów do pokonania. Gdy jednak zbliżysz się do niej pierwszy raz będziesz musiał zawrócić, ponieważ zacznie odjeżdżać w inną stronę. Kontynuuj więc pościg aż dotrzesz do budynku, w którym pojazd się zatrzymał.

W tym momencie, wraz z przejściem przez drzwi, misja się zakończy. Możesz od razu przejść do innej, ale przed tym warto wykonać resztę aktywności pobocznych, ponieważ nie będzie już odwrotu!

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper