Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Zabić albo nie zabić

Opis zadania pobocznego "zabić albo nie zabić" w Dying Light 2.

Po wykonaniu paru misji głównych możesz wrócić do rybiego oka i przyjąć kolejny quest poboczny od dziwnie zachowującego się Paula. Poprosi Cię on o sprawdzenie pewnej rzeczy, więc zgódź się i rusz do znacznika. Na miejscu znajdziesz Daisy, która poinformuje Cię o tym, w jaki sposób możesz rozpoznać swój cel. Gdy tylko dotrzesz na miejsce spotkania użyj swoich magicznych zdolności, aby przeszukać budynek.

temp_name

W pomieszczeniu z lewej strony od razu natkniesz się na zarażonego i pierwszy ślad. Zbadaj ciało, pod którym leży mapa z podziałem Downtown. Musisz jak najszybciej dostarczyć ją Francisowi, który nie spodziewa się zasadzki. Przed tym poszukaj jednak Fitza w obozie tego pierwszego, aby wyciągnąć z niego ważne informacje. W pierwszej kolejności dostań się na wyższe piętra wieżowców, a potem wyjdź na zewnątrz. Skacz między wbitymi w ścianę rurkami i pnij się do góry.

temp_name

Gdy ponownie znajdziesz się na zewnątrz złap rurkę z prawej strony i wskocz do okna. Będąc w środku zabij paru bandytów, a następnie wejdź na górę po schodach. Znajdziesz tam mini-bossa - trzymaj go na odległość, aby nie wykonał silnego ataku i przypadkiem nie wyrzucił Cię z wieżowca. Po wszystkim ze swojego pokoju wyjdzie Francis, z którym musisz pogadać - opowie Ci o swoim bracie i poprosi o uwolnienie Avery'ego z rąk bandytów znajdujących się w obozie na wschodzie. Udaj się do tamtej lokacji i najlepiej będzie, jeśli ją wyzwolisz. Pozwoli Ci to spokojnie udać się do oznaczonego miejsca.

temp_name

Przejdź przez cały budynek, a następnie popatrz w lewo. Wdrap się po drabinie na płytki i przeskocz na ruchomy obiekt za Tobą. Stamtąd skocz raz jeszcze na wystające elementy, wespnij się do góry i przeskocz na czerwone panele z prawej strony. Będąc na dachu otwórz drzwi w korytarzu po Twojej prawej stronie i obejrzyj scenkę. Czegokolwiek byś nie zrobił, Avery zabije Fitza, więc zostaje wyłącznie pomścić go i wrócić do Francisa. Automatycznie rozpoczniesz z nim walkę - postaraj się jego, a także dwóch pozostałych żołnierzy zrzucić w przepaść.

Gdy uporasz się ze wszystkimi wróć do swojego zleceniodawcy.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper