Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Wskaźniki zarazy

Opis misji Wskaźniki zarazy w Dying Light 2.

Po wyjściu z kryjówki Cilliana użyj linki, aby zbliżyć się do znacznika. Przechodź przez balustrady i inne wysoko położone obiekty, aby nie wpaść do wyjców - jeśli Cię zauważą rozpocznie się pościg tuż po tym, jak wezwią do pomocy swoich kompanów. Po dotarciu na miejsce spróbuj otworzyć drzwi za pomocą klucza dostępu GRE. Nie będzie to możliwe, więc skontaktuje się z Tobą Hakan z prośbą o znalezieniu autobusu. Znajdziesz go na lewo od głównego wejścia - przejdź przez otwarte drzwi i dostań się do szpitala.

temp_name

Po minięciu pierwszego punktu kontrolnego dostaniesz się do holu, na końcu którego znajduje się tablica z podziękowaniami. Na niej znajdziesz - z lewej strony - kolejny przedmiot kolekcjonerski. Teraz obróć się za siebie i korzystając z położonych obiektów z lewej strony od poprzednich drzwi wejdź na górę, aby dostać się do pozycji Hakona. Potem podążaj za nim aż dojdziesz do zamkniętych drzwi. Przejdź do craftingu, wytwórz parę wytrychów i zrób sobie przejście do kolejnego pokoju, aby kontynuować misję. Przedostaniesz się do bardziej otwartej lokacji, którą możesz bardziej dokładnie zbadać w celu znalezienia nowych przedmiotów.

temp_name

Finalnie musisz dostać się do pomieszczenia, które nie jest wyposażone w roletę. Chwyć się elementów z drugiej strony, a potem przeskocz do okna. Przejdź do przedsionka i spróbuj otworzyć wraz z Hakonem windę. Okaże się, że nie jest to możliwe, więc przejdź w głąb szpitala. Musisz jednak uważać przez całą tą sekwencję, ponieważ znajdziesz tutaj masę śpiących zombie. Nie zbliżaj się do nich i przede wszystkim nie wstawaj! Musisz cały czas poruszać się kucając i chować się pod biurkami. Dzięki temu przejdziesz niepostrzeżenie do kolejnych pokojów niepostrzeżenie. Dopiero na sali operacyjnej, gdzie spotkasz się z Hakonem, możesz wstać i normalnie się poruszać. Przejdziesz do szybu windowego, który pod Twoim ciężarem spadnie w dół. Spróbuj wspiąć się do Hakona korzystając z elementów oznaczonych żółtą farbą, ale po pierwszej próbie dowiesz się, że obecnie nie jest to możliwe.

temp_name

Jesteś zmuszony otworzyć właz i dostać się na pierwsze piętro, gdzie znajdziesz inkubator. Po zejściu w dół obejrzyj krótką scenkę, a potem przejdź do pomieszczenia pełnego zombie. Zachowuj się tak, jak w poprzedniej sekwencji - nie biegaj i nie zbliżaj się do wrogów. Możesz używać latarki, ponieważ nie obudzi ona oponentów. Zwróć jednak uwagę tutaj na to, że jeden z zombie porusza się normalniem, więc spróbuj zajść go od tyłu i wyeliminować po cichu. Po przejściu przez drzwi obejrzyj krótki filmik, co automatycznie przeniesie Cię do pokoju, w którym znajdziesz wyżej wspomniany inkubator. Użyj go, aby zwiększyć wytrzymałość i wróc do Hakona korzystając z drzwi po Twojej prawej stronie. Musisz ponownie wspiąć się po wystających elementach, a potem przeskoczyć na drugą stronę.

temp_name

Po tym podejdź do swojego kompana, który wręczy Ci biomarker. Wraz z tym rozpocznie się ucieczka z lokacji, do której nie pada jakiekolwiek światło. Musisz udać się na powierzchnię, ale droga nie jest w jakikolwiek sposób skomplikowana. Gdy już znajdziesz się na zewnątrz misja zakończy się powodzeniem.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper