Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Wieża ciśnień

Opis zadania głównego "Wieża ciśnień" z Dying Light 2.

Wszystkie ważne wybory z tej misji znajdziesz w tym miejscu!

Po dogadaniu się z Sophie i zgodzeniu na udzielenie pomocy ocaleńcom możesz udać się do wieży ciśnień. Na dzień dobry zabij paru wrogów, a potem otwórz drzwi wytrychem, aby dostać się do środka. Przy słupie zauważysz pierwszy ładunek wybuchowy, co oznacza, że bandyci chcą ją wysadzić. Oderwij go i wspinaj się po beczkach z żółtymi płachtami do góry.

temp_name

Gdy znajdziesz się na powierzchni pokonuj kolejne przeszkody - gdy dotrzesz do futryny zabitej dechami, rozwal je i oderwij kolejną bombę. Chwyć się obręczy na rurze i wskocz do wyrwy za Tobą. Przejdź do ostatniego poziomu wieży ciśnień, gdzie znajdziesz trzecią bombę. Odrywając ją od ściany sprawisz, że budynek nie zostanie zawalony przez bandytów. Teraz ponownie wespnij się do góry, a gdy znajdziesz się klatce, popatrz w prawo, gdzie znajdziesz drogę prowadzącą do Joe. Pomów z mężczyznami i negocjuj, aby dowiedzieć się ciekawych informacji nt. śledztwa dotyczącego śmierci Lucasa.

Teraz musisz podjąć decyzję, czy chcesz pomóc Joe i Jackowi wyprowadzić ich do najbliższej osady, czy też wolisz z nimi walczyć. Ta druga opcja rozpocznie walkę, w której oponenci zginą, a pierwszy wybór doprowadzi do tego, że usuną się i poczekają, aż Aiden załatwi swoje sprawy w Old Villedor. Niezależnie od tego, jak się zachowasz, podejdziesz pod mechanizm, w którym zdecydujesz, komu dać wodę.

temp_name

To, w jaki sposób się teraz (a także przy przyszłych budowlach potrzebnych do normalnego funkcjonowania) zachowasz , będzie miało wpływ na życie mieszkańców Villedoru oraz nastawienie szefów danych frakcji do osoby Aidena. W tym przypadku oddanie wieży ciśnień uszczęśliwi Sophie, a przekazanie jej stróżom prawa sprawi, że dotrzymałeś słowa Aidenowi. Zwróć uwagę również na pewne bonusy idące w parze z tą decyzją.

Niezależnie od tego, jak się zachowasz, będziesz mógł udać się do motelu Tango, aby przeszukać kryjówkę Barneya. Będąc w niej przyjrzyj się świecom (używając zmysłu przetrwania) na półce z lewej strony, wieży oraz biżuterii w komodzie przy łóżku. Przed wyjściem z pomieszczenia odsuń drewniany blat i wejdź do malutkiego pomieszczenia - na ziemi po prawej stronie leży skóra nieżyjącego Lucasa. Gdy tylko ją zbierzesz zaatakuje Cię Barney.

temp_name

Chcąc nie chcąc będziesz musiał walczyć z bratem Sophie. Skorzystaj z butelek rozsianych po całym pokoju i przygotuj lekką broń, abyś mógł wyprowadzać szybkie ciosy. Z racji tego, iż jesteście zamknięci w naprawdę małym pomieszczeniu, nie ma tutaj nawet miejsca na broń obuchową. Gdy Barney straci połowę życia automatycznie uruchomi się filmik przerywnikowy, który zakończy się chwilowym porozumieniem. Wyjdź na zewnątrz, pobiegaj po mieście lub wykonaj jakieś aktywności. Musisz czekać, aż Sophie się odezwie przez radio, aby móc kontynuować misję. Gdy tak się stanie, wróć na bazar, aby z nią pomówić. Po krótkim wprowadzeniu do planu zadanie zakończy się.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper