Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Teraz twój ruch

Opis zadania "Teraz twój ruch" z Dying Light 2.

Gdy pchniesz wątek główny do przodu i wrócisz na bazar drugi raz, to wchodząc do głównego budynku będziesz mógł przyjąć dwie misje. Jedna z nich jest od miejscowego bossa, który poprosi Cię o spotkanie z Hubim - znasz go już ze śledztwa skupiającego się na szukaniu Łazarza. Po dotarciu na miejsce wejdź na sam szczyt kryjówki i pomów z Hubertem. Wypytaj go o szczegóły i podejmij się zadania, które miał wykonać.

temp_name

Stań w wysoko położonym miejscu i rzuć otrzymany od Hubiego wabik w jakieś miejsce, a potem użyj np. koktajlu Mołotowa, aby szybko spalić wrogów. Przeszukaj ich i otwórz drzwi prowadzące na podziemny parking. Pomów z ocaleńcami i rusz w stronę szybu wentylacyjnego. Zejdź w dół i postaraj się przejść na koniec pomieszczenia - najlepiej zrobić to trzymając się prawej strony i eliminując dwóch wyjców znajdujących się na głównej ścieżce. Poczekaj, aż się odwrócą i zabij ich po cichu, aby nie rozpoczęli pościgu.

temp_name

Potem skorzystaj ze schodów znajdujących się po Twojej prawej stronie, przejdź przez wyrwę i idź dalej w prawo. Dostaniesz się na wyższy poziom parkingu, z którego zeskoczysz na dolny poziom - znajdziesz się dzięki temu bardzo blisko militarnej strefy. Zabij wyjca i paru zombie, a potem przejdź przez uchyloną bramę znajdującą się z lewej strony bramy. Na terenie strefy znajdź 5 ważnych skrzynek GRE. Znajdują się one również w specjalnych budkach - do tej z prawej strony wejdziesz przez właz. Po wszystkim opuść tę lokację przesuwając tekturę przy wyjściu w lewo.

Gdy znajdziesz się na powierzchni zagada Cię Klaus. Musisz szybko podjąć decyzję co do tego, czy chcesz podzielić się łupem, czy też zostawić je dla siebie. Decydując się na tę drugą, lepszą opcję nie zabijesz bandyty, a wyłącznie jego kompanów. Możesz również szybko ubiec z lokacji i udać się do przyczółku Hubiego, aby pomówić o bandytach. Następnie udaj się na bazar, do cwaniaka, i zdecyduj, co zrobisz z Hubertem. Wybór ten i tak nie ma większego znaczenia, o czym przekonasz się wysłuchując zleceniodawcy.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper