Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Teraz albo nigdy!

Opis zadania głównego 'Teraz albo nigdy!" z Dying Light 2.

Bardzo ważne wybory z tej misji zostały opisane w tym miejscu.

Po przejściu przez drzwi zostaniesz zaatakowany przez renegata i zrzucony w przepaść. Na dole czeka na Ciebie masa zarażonych, więc bierz nogi za pas i uciekaj. Kieruj się cały czas za znacznikiem na górne poziomy.

Gdy uda Ci się uciec zombie zabij trzech renegatów i otwórz windę. Zeskocz w dół i przedostań się do kolejnego pomieszczenia pełnego oponentów. Wyeliminuj ich skupiając się najlepiej w pierwszej kolejności na osobie rzucającej koktajle mołotowy (jest ona po lewej stronie, na balkonie). Potem wskocz do furgonetki, aby dostać się na wyspę Williamsa. Gdy będziesz już na niej kucnij i idź przed siebie.

Nie możesz zostać zauważony, więc trzymaj się cały czas lewej strony. Gdy dotrzesz blisko mostu prowadzącego do twierdzy nie idź nim, ponieważ zostaniesz wykryty. Kontynuuj ścieżką z lewej strony, a gdy znajdziesz się bardzo blisko skrzynki z zaopatrzeniem odbij w lewo i wskocz do jeziora. Przepłyń pod drewnianą platformę i wespnij się na dach. Na nim znajdziesz dwóch łuczników, których ominiesz z prawej strony.

Przejdź na balkon obiektu, omiń łucznika i strażnika i zeskocz w dół (tam, gdzie znajduje się drabina). Znajdziesz się w piwnicy, w której musisz zabić dwóch wrogów. To oni blokują dostęp do pomieszczenia, w którym przebywa pułkownik. Pomów mu i zdecyduj, kogo stronę chcesz trzymać. Pułkownika, czy Matta - ma to wpływ na zakończenie, które ujrzysz w kolejnej misji fabularnej. 

W przypadku drugiego wyboru przejdziesz przez zachodnie skrzydło i zjedziesz windą na parter. Przejdziesz do pokoju Waltza, w którym możesz zbadać lekarskie łóżko, a także zbierzesz na jednym z biurek nagranie, które możesz odsłuchać. Potem przejdź przez drzwi po prawej stronie od frontowego wejścia. Znajdziesz tam dwa kolejne nagrania, w których Waltz opowiada o swoich "badaniach". Następnie wyjdź na zewnątrz i skorzystaj z transportu przygotowanego przez pułkownika. Po tym przedostaniesz się do Central Loop i rozpoczniesz kolejną misję fabularną.

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper