Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Teraz albo nigdy (pułkownik: zaufaj/zabij)

Wybory związane z pułkownikiem renegatów z Dying Light 2.

Ostatnim (nie licząc zakończenia) ważnym wyborem w Dying Light 2 jest to, co zrobisz z pułkownikiem. Jego nastawienie nie różni się w zależności od wcześniej podjętych przez Ciebie decyzji, ale za to opcji dialogowych może być więcej lub mniej. Wszystko zależy od tego, komu zaufałeś w kwestii wieży radiowej VNC, a także jakie nastawienie ma do Ciebie Lawan.

  • Jeśli nie zaufałeś Mattowi i dałeś wieżę Frankowi, a następnie uratowałeś byłego nocnego biegacza w trakcie napadu w poprzedniej misji, to będziesz mógł zaufać pułkownikowi. Nikt nie zostanie wtedy ranny, a Ty zbadasz dokumenty Waltza i bez żadnej walki wyjdziesz z fortecy.
  • Jeśli nie zaufałeś Mattowi, ale dałeś wieżę Juanowi i uratowałeś Franka, wciąż możesz wyjść z lokacji bez szwanku (dobre zakończenie).
  • Jeśli w którymkolwiek schemacie nie uratowałeś Franka, zaufanie pułkownikowi skończy się tym, że Lawan będzie chciała go zabić za wszelką cenę. Kobieta zostanie zatrzymana, ale nic jej się nie stanie.
  • Wpuszczenie Stróżów Prawa do lokacji sprawi, że Lawan zostanie ranna, a renegaci będą przez całą misję z Tobą walczyć.
Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper