Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Na zdrowie!

Opis przejścia misji pobocznej "na zdrowie!" w Dying Light 2.

Gdy znajdziesz się po raz pierwszy na bazarze znajdziesz sprzedawcę, który Cię zawoła. Podczas rozmowy zostanie zaatakowany przez dwóch mieszkańców, którzy oskarżą go o sprzedawanie zakażonej wody. Pomów z nim ponownie i przyjmij misję, aby zbadać dokładniej sprawę.

Jak zauważysz, zadanie ma dwa znaczniki. ten oznaczony numerkiem jeden skupia się na znalezieniu Marca, dostawcy wody. Z kolei drugi pozwoli Ci znaleźć myśliwego Hansa i uniemożliwić mu wypicie zatrutej wody. Musisz sam zdecydować, co jest dla Ciebie ważniejsze - pamiętaj, że wybierając znacznik pierwszy, drugi cel stanie się niedostępny w dalszej części misji.

Opcja ratowania Hansa

temp_name

Decydując się na drugą opcję udasz się do domu, który otworzysz za pomocą wytrycha. Znajdziesz w nim Annę, więc pomów z nią, a potem rusz w stronę miejsca, w którym może znajdować się jej współlokator. Biegnij na zachód, aż do końca mapy - po chwili powinieneś usłyszeć Hansa, który skupia swój wzrok na zniszczonych polach. Podejdź do niego, wręcz mu wódkę, a teraz udaj się do sprzedawcy. Przynajmniej masz pewność, że Hans nie umrze od trucizny. Ten cel znajdziesz na południu - wejście znajduje się również na południu, z tym że musisz udać się na dachy i przejść przez wybite okna. W środku znajdziesz Marca - nie schodź jednak przedwcześnie na najniższe piętro, bo zrobisz to dopiero po rozmowie.

temp_name

W piwnicy czeka na Ciebie kilku zarażonych - jeden z nich posiada 4 poziom doświadczenia, więc nie używaj na nim cichej eliminacji, jeśli Ty sam nie posiadasz takiego poziomu postaci. Po oczyszczeniu pomieszczenia zamknij drzwi, przez które weszły zombie, co uruchomi automatycznie konwersacje z mieszkańcem. Opowie Ci on, dlaczego woda została zatruta - pod koniec musisz zdecydować, czy obwinisz Marco, czy też zostawisz sprawę nierozwiązana (druga opcja spowoduje, że zostanie oskarżony Julian). Jeśli zdecydujesz się na pierwszą opcję Marco rzuci się na Ciebie, a Ty będziesz musiał go zabić. Po tym wróć do swojego zleceniodawcy znajdującego się na Bazarze.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper