Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Czas na Waltza!

Opis przejścia misji "Czas na Waltza!" w Dying Light 2.

Po udzieleniu pomocy lub pozostawieniu na pastwę losu Hakona będziesz musiał znaleźć snajpera, który postrzelił Twojego dawnego kompana. Użyj lornetki i popatrz na posterunek widoczny na wprost Ciebie.

temp_name

Dokładnie w tym miejscu znajduje się snajper, więc teraz zejdź z dachu i podążaj do znacznika, gdy już zostanie on naniesiony na Twój radar. Trafisz na zakażony teren, więc trzymaj się blisko prawej strony. Gdy główne przejście zostanie podpalone wskocz do wody z prawej strony i wespnij się na żółte rurki. Potem wejdź do budynku i idź schodami do góry. Jeden z pokojów na piętrze będzie miał otwarte okno, więc przejdź przez nie, a potem spróbuj skorzystać z drabiny. Zostanie zrzucona, więc nici z cichego podejścia.

temp_name

Musisz znaleźć nowe przejście, więc przejdź w kierunku konstrukcji elektrycznych. Wdrap się na górę pierwszej z nich, a potem przeskocz, korzystając z liny, na tą oddaloną. Następnie przeskocz na deski znajdujące się na ścianie budynku i idź do góry po kolejnych dechach. Skocz na skrzynkę zawieszoną na linię i odbij się od niej - dotrzesz do drzwi, za którymi znajduje się snajper. Pomów z nim, a potem z Hakonem (jeśli go uratowałeś). Finalnie i tak będziesz musiał udać się do fabryki aut Dynamo. Po dotarciu na miejsce okaże się, że główne drzwi są zamknięte.

temp_name

Skieruj wzrok w lewo i skorzystaj ze specjalnej ścieżki. Poprowadzi Cię ona do tunelu - przebiegnij do jego końca i spróbuj otworzyć drugą bramę. Ta też ani drgnie. Idź po kablach, aby odnaleźć generator. Okaże się, że jest on przy wejściu do tunelu, więc musisz się wrócić. Podczas włączania go zaatakuje Cię nowa mutacja zarażonego, który posiada na brzuchu pancerz. Musisz zwabiać go do jakichś miejsc, w które uderzy, a potem uderzać go w plecy - tam, gdzie znajduje się jego czuły punkt. Po zabiciu wroga spróbuj ponownie włączyć generator. Tym razem się uda, ale wraz z nim do lokacji wejdą SP.

Wspólnymi siłami będziecie musieli znaleźć Waltza. Udaj się do korytarza, z którego wcześniej wypełznął potwór i zbierz itemki. Potem wyjdź na zewnątrz i blisko komórki wejdź do pomieszczenia z lewej strony. Skorzystaj z szybu, włącz prąd do komórki i przeskocz na drugą stronę pomieszczenia, gdzie znajdziesz pozostawione ślady.

temp_name

Przejdź przez szyb wentylacyjny, a potem przez wcześniej zamknięte drzwi, które poprowadzą do tunelu. Tam znajdziesz Waltza, który został złapany przez espeków. Obejrzyj dwie scenki, a po nich zacznij walczyć z renegatami. W pewnym momencie Aiden aktywuje dziwną zdolność, dzięki której zabija wszystkich jednym uderzeniem. Skorzystaj z niej, a potem zacznij biec za Waltzem do fabryki po wyznaczonym terenie.

temp_name

Skacz po kolejnych częściach rozwalonego mostu i unikaj za wszelką cenę obszarów skażonych chemikaliami. Gdy tylko dotrzesz do fabryki samochodów będziesz musiał zabić kilku renegatów, a następnie wspiąć się na wystającą konstrukcję przypięty do maski samochodu, z którego wskoczysz na wiszące na suficie elementy pozwalające przeskakiwać na kolejne platformy. Czynność tę powtórz trzykrotnie, a następnie przechodź przez kolejne pokoje w pogoni za Waltzem. Po drodze natkniesz się na jeszcze dwóch oponentów - są oni ostatnią przeszkodą do spotkania z naukowcem.

W trakcie rozmowy z dowódcą rebeliantów rozmówca będzie zszokowany tym, że Aiden, czyli Ty, żyje. Konwersację przerwie znana Ci już snajperka, wraz z którą będziesz musiał uciec metrem, a następnie kanałami. Ucieczka jest dość prosta, ponieważ musisz cały czas omijać zombie i trzymać się głównych, oznaczonych tras. Po zgubieniu Waltza przejdź przez jeszcze jedno pomieszczenie, aż dotrzesz do tuneli poprzedzających Central Loop. Pomów ze snajperką o swoich wspólnych celach, a potem raz jeszcze biegnij po tunelach rozmawiając ze swoją nową towarzyszką. Misja w pewnym momencie się zakończy, a Ty automatycznie rozpoczniesz kolejną.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper