Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Czarna wdowa

Opis questa "czarna wdowa" w Dying Light 2.

Zadanie stanie się dostępne na statku Missy po zakończeniu misji w katedrze (tam, gdzie przebywał Kurt). Pomów z Jolly, która będzie chciała "uratować" swojego ojca. Zgódź się pomóc i rusz w okolice kantyny "rybie oko". Poczekaj, aż nastanie noc i poszukaj Josha - wypytaj uczestników imprezy (znajdziesz tutaj także Aitora, o ile wcześniej go uratowałeś za pomocą ziół), a pozycję Josha poznasz podchodząc do baru i rozmawiając z nieznajomymi. Musisz udać się teraz na dach budynku.

temp_name

Gdy zauważysz pytajnik na radarze lub ekranie, wyciągnij lornetkę i sprawdź wskazówkę. Okaże się, że jest to kryjówka Josha, więc udaj się na sąsiedni budynek, zabij zombie, a potem zapukaj do drzwi, aby wejść do domu Josha. Po scence zabij kilku zarażonych, a następnie rusz do bezpiecznika znajdującego się blisko drzwi frontowych. Włącz go, wybij pozostałych oponentów i po starciu ponownie pomów z mężczyzną. Opowie on o eksperymentach Eleny i zdradzi, gdzie znajduje się jej kajuta. Udaj się na Missy, do kwater i przeszukaj jej pokój.

Gdy będziesz przeszukiwał drugą skrzynkę zaatakuje Cię Elena, a potem odwiedzi Was Meyer. Musisz zdecydować, czy chcesz zdradzić kobietę, czy też utrzymać wszystko w tajemnicy. Koniec końców zostanie ona zatrzymana pod zarzutem posiadania trucizny, więc musisz iść do lekarki na wschodzie Central Loop i zapytać, czym tak naprawdę jest zatrzymany przez Ciebie specyfik. Wiedźma powie Ci, że musisz odnaleźć odczynniki.

temp_name

Drogę do wnętrza katedry będziesz znał dzięki misji głównej o tej samej nazwie. Możesz skorzystać także z zachodniego wejścia przez przejście GRE. Wejdź do środka, a potem udaj się do znacznika i otwórz pomieszczenie GRE za pomocą klucza. Otwieraj szafki i zbieraj odczynniki, które potem musisz zabrać do Baby. Okaże się, że specyfikiem jest antybiotyk, a więc Elena nie chciała nikogo zabić. Wróć jak najszybciej na pokład Missy i idź w stronę cel - tam znajdziesz swoją zleceniodawczynię, która nie będzie chciała zostawić na Elenie suchej nitki.

Na sam koniec zdecyduj, czy chcesz wypić antybiotyk, czy też zrezygnować. W pierwszym wypadku Elena zostanie uwolniona, a w drugim będzie czekać na nią kara śmierci. Jolly nie będzie przy drugim wyborze zadowolona, ale tak czy siak misja zakończy się powodzeniem.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper