Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Anomalie GRE, obiekty GRE, lokalizacja i opis przejścia

Lista anomalii GRE i obiektów GRE wraz z dokładną lokalizacją.

Anomalie GRE to nic innego, jak obozy wojsk niegdyś należących do organizacji GRE. Teraz przez rozwój pandemii są one opustoszałe, lecz trzeba pamiętać o tym, że nie zniknęły w nich inhibitory. Przedmioty te są bardzo potrzebne głównemu bohaterowi Dying Light 2, co sprawia, że branie udziału w tego typu aktywnościach jest sowicie wynagradzane. Trzeba jednak już teraz wspomnieć, że anomalie GRE można rozwiązać wyłącznie w nocy, kiedy to w ich pobliżu pojawia się potwór.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku zwykłych obiektów GRE, które są oznaczone ikoną kwarantanny na mapie. Nimi również możesz zainteresować się w nocy, ale z tą różnicą, że wtedy w rzeczonych miejscówkach znajduje się mniej zarażonych. Głównym celem w tym przypadku jest odnalezienie danej ilości inhibitorów.

Anomalia GRE C-A-05 (Trinity)

temp_name

Po dotarciu do tejże miejscówki w trakcie nocy zauważysz ogromnego potwora stojącego na wozie wojskowym. Chcąc nie chcąc da on drugie życie kilku umarłym, którzy będą poruszać się po tutejszej lokacji. Jest to wskazówka dotycząca tego, że nie możesz zbyt długo stać na ziemi, ponieważ możesz zostać bardzo łatwo osaczony przez wrogów i stracić punkty zdrowia.

temp_name

Najlepszą taktyką na walkę w tutejszej miejscówce jest skakanie między kontenerami i korzystanie z włóczni wbitych do ciał wrogów z zieloną, widoczną lampką. Unikaj trującego jadu wypluwanego przez potwora i podpalaj butle z gazem - rzucaj je w stronę zwykłych przeciwników. W walce przydadzą się także noże do rzucania, które zadają sporo obrażeń. Możesz spróbować walki na bliski dystans, ale po wyprowadzeniu maksymalnie dwóch ciosów wracaj na dach wozów. Po zabiciu oponenta otwórz właz i zbierz dwa inhibitory.

Centrum Genomiki THV (Horseshoe)

temp_name

Gdy dotrzesz na miejsce pod osłoną nocy dostań się na dach (chociażby po elementach bilbordu) i wejdź do obiektu otwierając drzwi za pomocą swojego klucza GRE. Znajdując się w namiocie przygotuj się na wyprawę, podczas której musisz znaleźć łącznie 4 inhibitory rozsiane po całym obiekcie. Pamiętaj, że jeśli zabraknie Ci odporności wracaj do namiotu lub używaj grzybków/medykamentów na jej przedłużenie. Ponadto, skrzynie z inhibitorami zazwyczaj znajdują się tam, dokąd prowadzą grube kable rozmieszczone na ziemi.

Anomalia GRE C-A-01 (Quarry End)

temp_name

Podobnie, jak w przypadku poprzedniej anomalii, w tejże aktywności upiór pojawi się wyłącznie w nocy. Jest to ten sam, którego wcześniej spotkałeś - dodatkowo, teren anomalii również wygląda podobnie, więc ponownie skorzystaj z włóczni, butli z gazem i trzymaj się dachów, aby wyeliminować wroga. Potem zbierz inhibitory, aby zakończyć tę aktywność.

Badania eksperymentalne GRE (Wharf)

temp_name

Jednym z pierwszych obiektów GRE w Central Loop jest budynek, w którym naukowcy owej organizacji przeprowadzali badania eksperymentalne. Udaj się do niego - wejście znajdziesz z kontenera znajdującego się na dachu. Budynek ten jest bardzo podobny do tych wcześniejszych, więc nie powinieneś się zgubić. Pamiętaj o podążaniu za żółtym wężem na ziemi, który sygnalizuje, gdzie musisz się udać.

Anomalia GRE C-A-79 (Downtown)

temp_name

Laboratorium szczepień GRE (Downtown)

temp_name

Anomalia GRE C-A-78 (Garrison)

temp_name

Anomalia GRE C-A-55 (Garrison)

temp_name

Anomalia GRE C-A-34 (Lower Dam Ayre)

temp_name

Specjalistyczna opieka THV (Lower Dam Ayre)

temp_name

Anomalia GRE C-A-23 (Lower Dam Ayre)

temp_name

Centrum rozwoju GenModu THV (Saint Paul Island)

temp_name

Centrum badań nad IV stadium infekcji THV (Houndfield)

temp_name

Anomalia GRE C-A-22 (Houndfield)

temp_name

Anomalia GRE C-A-67

temp_name

Ta anomalia znajduje się na obrzeżach miasta, ale dotarcie do niej jest łatwe - wystarczy, że przejdziesz przez park.

podstrona aktualizowana

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper