Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dying Light 2 Poradnik

Dying Light 2 - poradnik i solucja. Wybory, podstawy, porady, walka, parkour, misje, mapa, aktywności, GRE

Mateusz Wróbel | 11.02, 20:25

Dying Light 2 - Nowy dom

Opis zadania głównego "Nowy dom" w Dying Light 2.

To zadanie rozpocznie się automatycznie po poznaniu z Lawan. Powoli zbliżaj się do opuszczenia tuneli, a następnie udaj się na dach. Po rozmowie ze snajperką otrzymasz do swojej dyspozycji paralotnię, którą będziesz mógł wypróbować już w tym momencie. Poleć na dach niższego budynku (ważne jest, aby chwilę po rozłożeniu sprzętu przytrzymać klawisz "S" stabilizujący lot) przed Tobą - jeśli znajdziesz się niżej, to zabij się i wczytaj punkt kontrolny lub wdrap się po konstrukcjach do góry. Koniec końców pomów z kompanką i ponownie zleć niżej korzystając z paralotni.

temp_name

Leć w ten sposób, aby skorzystać z wentylatorów regenerujących wytrzymałość, a także wznoszących Cię jeszcze wyżej. Wysłuchaj kolejnych rad Lawan, a potem zajmij się pierwszą podstacją. Dolecisz do niej oczywiście za pomocą paralotni - korzystaj z ww. wentylatorów, a wszystko powinno pójść jak z płatka. Po podejściu do drzwi interesującego Cię budynku rozpoczniesz rozmowę z przedstawicielami SP. Zostanie ona przerwana przez atak regenatów, których - wspólnie ze swoimi towarzyszami broni - będziesz musiał wyeliminować. Uważaj przede wszystkim na tego opancerzonego, który atakuje wyłącznie silnymi atakami.

temp_name

Gdy wykonasz ten cel wróć do Nitlafa i zgódź się raz jeszcze na udzielenie pomocy. Do budynku dostaniesz się korzystając z budki i konstrukcji z lewej strony od frontowych drzwi. Wespnij się na nią i idź po kolejnych elementach do góry. Potem wskocz do stacji elektrycznej - podejdź pod zasilanie oznaczone numerkiem jeden i złap kabel. Musisz dostarczyć go do stacji nr. 1, a aby to zrobić przeskocz przez jedną z przeszkód na wprost rzeczonej stacji nr. 1. Potem zejdź w dół i złap przewód ze stacji nr. 3. Popatrz w prawo i przejdź przez przejście do góry, aby podłączyć kolejny kabel pod numerek 3.

temp_name

Na sam koniec wróć na samą górę - do pomieszczenia biurowego na końcu budynku. Złap kabel i dostań się na platformę po lince. W kolejnym pokoju znajdziesz ostatni panel, do którego podłączysz sprzęt. Teraz możesz zejść w dół, wejść do windy, zebrać inhibitory (nie będzie to dostępne po aktywowaniu stacji!) i przekazać obiekt jednej z dwóch dostępnych frakcji. Po tym będziesz mógł udać się do rybiego oka, w którym znajduje się zleceniodawczyni.

Po dotarciu na miejsce zacznij wypytywać o kobietę. Misję pchniesz do przodu wraz z rozmową z barmanem przed Tobą, a następnie Frankiem. Warto dopytywać go o szczegóły, ponieważ koniec końców sprawi to, że były nocny biegacz zdradzi pewne konkrety dotyczące klucza GRE i misji Aidena. Rozmowę przerwie atak rebeliantów na osadę Franka.

temp_name

Gdy wyjdziesz na zewnątrz od razu będziesz musiał zabić kilku oponentów. Potem udaj się szybko na wschód, aby zniszczyć działko wrogiej frakcji. Możesz skorzystać z tyrolki, a potem liny służącej za wyciąg na dach budynku. Po sabotowaniu działka skorzystaj z paralotni i udaj się ponownie w okolice rybiego oka. Czwartym celem będzie zniszczenie drugiego działka - skorzystaj ponownie z wyciągu znajdującym się tuż obok osady, aby dostać się na dachy. Stamtąd biegnij w stronę znacznika = przed niszczeniem działka pamiętaj, aby zabić dwóch łuczników, ponieważ będą oni Ci przeszkadzać w swoich działaniach.

temp_name

Do trzeciego, a zarazem ostatniego działka dostaniesz się z użyciem paralotni. Zniszcz sprzęt wroga, a potem jak najszybciej udaj się do rybiego oka i wspólnie z Lawan spróbuj dostać się do pokoju Franka. Po obejrzeniu scenki i wysłuchaniu dialogu misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper