Hogwarts Legacy - poradnik. Podstawy, cena, PS Plus, Xbox Game Pass, PS4/Xbox One i darmowa aktualizacja - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Hogwarts Legacy Poradnik

Hogwarts Legacy - Towarzysze i kompani, nawiązywanie relacji i wykonywanie misji, jakich przyjaciół spotkamy?

Mateusz Wróbel | 24.01, 21:15

Hogwarts Legacy - Towarzysze i kompani, nawiązywanie relacji i wykonywanie misji, jakich przyjaciół spotkamy?

Jak działa system towarzyszy w Hogwarts Legacy?

Hogwarts Legacy jest produkcją RPG, więc oprócz angażującej historii wypełnionej ciekawymi postaciami i światem znajdziemy na swojej drodze także system relacji z kompanami. Podczas interakcji z poszczególnymi przedstawicielami czy zwykłymi uczniami tej samej, czy też innej szkoły w Hogwarcie, będziemy mogli nawiązać z nimi relację.

Relację tę możemy natomiast pielęgnować, wykonując ze swoimi kompanami wspólne misje - czasami poproszą oni nas o pomoc w różnych kwestiach i tylko od nas zależy, czy zgodzimy się na znalezienie im dodatkowego czasu. 

Obecnie potwierdzono (podstrona aktualizowana) trzech towarzyszy. Są nimi:

Hogwarts Legacy - Sebastian Sallow

Sebastian Sallow

Sebastian Sallow należy do domu Slytherin. Został do niego przydzielony w wieku 11 lat, a nieokreślony czas później jego siostra - Anna - została zaatakowana i przeklęta przez goblina. Sebastian uznał, że jedyne, co może jej pomóc, to czarna magia - wydaje się więc, że podczas rozgrywki pomożemy mu odzyskać jego rodzeństwo.

Hogwarts Legacy - Natsai Onai

Hogwarts Legacy - Natsai Onai

Natsai należy do domu Gryffindor. Dziewczyna pochodzi z afrykańskiego plemienia i w przeszłości była świadkiem, jak jej matka chroni grupę, do której ona sama należała, specjalnymi zaklęciami. To i następnie śmierć ojca spowodowana barbarzyńskim najazdem sprawiła, że Onai zaczęła uczyć się wróżbiarstwa. Ponadto jej matka (znajdująca się na terenach uniwersytetu) wspiera ją w tym, co robi.

Hogwarts Legacy - Poppy Sweeting

Hogwarts Legacy - Poppy Sweeting

Poppy Sweeting od małego lubiła magiczne bestie - czy to te małe, czy duże. Jej rodzice byli kłusownikami i widząc cierpienie wyrządzane zwierzętom, postanowiła w młodym wieku totalnie się odciąć od swojej matki i ojca, dołączając jednocześnie do domu Hufflepuff w Hogwarcie.

W Hogwarts Legacy znajdziemy jeszcze więcej towarzyszy. Uzupełnimy tę podstronę w późniejszym czasie.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper