Wiedźmin 3 Krew i Wino - poradnik. Wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 Krew i Wino poradnik

Wiedźmin 3 Gwint - talia Skellige (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?

Mateusz Wróbel | 01.02.2023, 21:15

Wiedźmin 3 Gwint - talia Skellige (karty bohaterów i neutralne): gdzie znaleźć?

Wszystkie karty z talii Skellige w Gwincie, mini-grze w Wiedźminie 3.

Po rozpoczęciu gry (w przypadku posiadania zakupionego DLC Krew i Wino) będziesz miał niejednokrotnie okazję zebrać karty do Gwinta z talii Skellige. Owa frakcja została dodana do gry wraz z wyżej wymienionym rozszerzeniem, więc większość kart do niej należących znajdziesz w księstwie, nad którym czuwa Anna Henrietta.

Uwaga! Poniższymi kartami nie możesz grać w innych taliach niż Królestwa Północy. Wyłącznie karty bohaterów, które opisaliśmy na wcześniejszej stronie poradnika, są dostępne we wszystkich taliach.

Łącznie kart bohaterów i tych neutralnych z talii Skellige jest 23. Poniżej znajdziesz ich spis wraz z najważniejszymi, podstawowymi informacjami, takimi jak siła, pole czy specjalna zdolność.

Karta - Kambi/Hemdall

  • Moc: 0/11 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od płatnerza
  • Kto ją wręcza: Płatnerz w Zbrojowni w Beauclair
  • Dodatkowa zdolność: Podmiana - jeśli podstawisz tę kartę w pierwszej rundzie (jako siła 0), to w kolejnej automatycznie zmieni ona swoją siłę na wartość "11".

Karta - Myszowór

  • Moc: 8 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz w The Scarlet Cardinal
  • Dodatkowa zdolność: Mardroeme - wywołuje transformację wszystkich kart w rzędzie, które posiadają tryb berserkera.

Karta - Hjalmar

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Rozegrać turniej związany z talią Skellige w Beauclair.
  • Kto ją wręcza: Hrabia Monnier
  • Dodatkowa zdolność: brak

Karta - Cerys

  • Moc: 10 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
  • Kto ją wręcza: Karczmarz z The Barrel and Bung Inn
  • Dodatkowa zdolność: Wezwanie - odnajduje z talii i przywołuje na pole walki dostępne tarczowniczki.

Karta - Mardroeme

  • Moc: 0 siły
  • Zastosowanie: brak
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od zielarki lub burdelmamy w Toussaint.
  • Kto ją wręcza: Zielarka/Burdelmama
  • Dodatkowa zdolność: Mardroeme - wywołuje transformację wszystkich kart w rzędzie, które posiadają tryb berserkera.

Karta - Birna Bran

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Rozegrać turniej związany z talią Skellige w Beauclair.
  • Kto ją wręcza: Zdobywasz automatycznie od hrabii Monniera
  • Dodatkowa zdolność: Medyk, przywraca jedną postać zwykłą (czyli nie bohatera) ze zbioru kart odrzuconych

Karta - Draig Bon-Dhu

  • Moc: 2 siły
  • Zastosowanie: Karta oblężnicza (trzecie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Kupić od karczmarza
  • Kto ją wręcza: Karczma Bażantarnia (blisko ambasady Nilfgaardu)
  • Dodatkowa zdolność: Róg dowódcy, podwojenie sił jednostek w danym rzędzie (w tym przypadku - oblężniczym)

Karta - Tarczowniczki z Dummond

  • Moc: 4 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze  pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem oraz wziąć udział w turnieju w Toussaint.
  • Kto ją wręcza: Karczmarz, płatnerz czy też hrabia Monnier
  • Dodatkowa zdolność: Współpraca, zagraj tę kartą, a przywoła ona z talii taką samą jednostkę (jeśli ją posiadasz), od razu podwajając siłę wszystkich tarczowniczek

Karta - Pirat klanu Dimun

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta dystansowa (drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Rozegrać turniej związany z talią Skellige.
  • Kto ją wręcza: Kupiec w Dupont & Sons
  • Dodatkowa zdolność: Pożoga, zabija najmocniejszą kartę na polu bitwy

Karta - Drakkary (okręty wojenne)

  • Moc: 6 siły
  • Zastosowanie: Karta oblężnicza (trzecie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem oraz wziąć udział w turnieju w Toussaint.
  • Kto ją wręcza: Losowy handlarz/karczmarz oraz hrabia Monnier
  • Dodatkowa zdolność: Współpraca, zagraj tę kartą, a przywoła ona z talii taką samą jednostkę (jeśli ją posiadasz), od razu podwajając siłę wszystkich okrętów wojennych

Karta - Wojownik z klanu An Craite

  • Moc: 1 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca (pierwsze pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem oraz wziąć udział w turnieju w Toussaint.
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz oraz hrabia Monnier
  • Dodatkowa zdolność: Współpraca, zagraj tę kartą, a przywoła ona z talii taką samą jednostkę (jeśli ją posiadasz), od razu podwajając siłę wszystkich wojowników z klanu An Craite

Karta - Olaf

  • Moc: 12 siły
  • Zastosowanie: Karta atakująca lub dystansowa (pierwsze lub drugie pole)
  • W jaki sposób zdobyć: Zagrać z losowym kupcem/karczmarzem
  • Kto ją wręcza: Losowy karczmarz/handlarz w winiarni (The Adder and Jewels)
  • Dodatkowa zdolność: Wysokie morale, dodaje każdej jednostce w rzędzie 1 pkt siły
Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 Krew i Wino - WYBORY I KONSEKWENCJE: ZLECENIA

cropper