Wiedźmin 3 Krew i Wino - poradnik. Wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 Krew i Wino poradnik

Wiedźmin 3 - Długa noc

Mateusz Wróbel | 01.02.2023, 21:15

Wiedźmin 3 - Długa noc

Opis misji Długa noc w Wiedźminie 3.

Tuż po odbiciu Syanny z kasztelu Dun Tynne i rozmowie z Anną Henriettą w pałacu miasto Beclauir zostanie zaatakowane przez wampiry. Najpierw poradź sobie z Bruxą.

Wiedźmin 3 - Długa noc

Łap ją w Yrden i uważaj na ataki głosem (musisz się od nich odsuwać). Po tym porozmawiaj z Regisem - w trakcie konwersacji przyjdzie Ci podjąć najważniejszy wybór w dodatku Krew i Wino. Możesz:

Wiedźmin 3 - Długa noc 2

  • Zdecydować się odnaleźć ukrytego, co zapoczątkuje misję Zew Krwi. Wybór ten automatycznie zablokuje Ci możliwość zdobycia dobrego i najlepszego zakończenia, a w dalszej części gry będziesz świadkiem wielu śmierci głównych postaci.
  • Zdecydować się odnaleźć Syannę, co pozwoli Ci dobrnąć do dobrego lub najlepszego zakończenia rozszerzenia niezależnie od tego, jakie wybory podejmiesz w kolejnych misjach.

Pamiętaj, że nawet jeśli pierwotnie zdecydujesz się na pierwszy wybór, to przed kulminacyjnym momentem będziesz mógł jeszcze porozmawiać z Regisem i zdecydować, że jednak chcesz uratować siostrę Anny Henrietty. To lepszy wybór niż udanie się do Oriany.

Wiedźmin 3 - Długa noc 3

Tak więc w drugim przypadku idź za Regisem przez miasto. Wybijaj z jego pomocą inne wampiry - musisz uważać na bruxę, której nie zabijesz inaczej, niż łapiąc w Yrden. Potem wybij jeszcze fledera na placu i zbadaj ciała gwardzistów.

Wiedźmin 3 - Długa noc 4

Po tym idź za śladami krwi Damienia. Na rynku zabij kolejną bruxę i alpę lub szybko omiń je, biegnąc w stronę skrzyżowania. Znajdziesz się w banku, gdzie spotkasz Damiena i gwardzistów.

Wiedźmin 3 - Długa noc 5

Zabij fledera, a następnie pomów z żołnierzem - powie Ci on, gdzie jest Syanna. Udaj się najlepiej od razu do pokoju dziecięcego w pałacu. Poczekaj, aż Regis je otworzy i wejdź na piętro.

Wiedźmin 3 - Długa noc 6

Wejdź w interakcję z obrazem widocznym po prawej stronie od schodów, a potem przeczytaj pamiętnik i otwórz szafkę znajdującą się na lewo od przebieralni. To zakończy tę misję i automatycznie rozpocznie kolejną.

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 Krew i Wino - WYBORY I KONSEKWENCJE: ZLECENIA

cropper