The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące, Zegar Tyka, czujnik

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące, Zegar Tyka, czujnik

Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia w The Alters.

W połowie 2 aktu gry będziesz musiał podjąć bardzo ważny wybór, który dotyczy leczenia altersów. Pierwszym pomysłem Maxwella będzie stworzenie Tabuly Rasy, a więc altera, z którego żywić zdrowymi tkankami będą się nasi towarzysze. Masz także drugi wybór, który wymusza współpracę z Ally Corp - przedzwoń do Leny, choć ta nie będzie miała teraz rozwiązania.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące
resize icon

Pomimo tego, że altersi nie będą początkowo chętni na współpracę z Maxwellem, warto opracować "hakowanie KK", co pozwoli ci być bliżej o krok do stworzenia Tabula Rasa:

  • Ally Corp, jak i sama Lena, chcą wszczepić Tobie czy innym altersom implant śledzący, dzięki któremu będą mogli kontrolować bohaterów.
  • Maxwell chce stworzyć zwykłego dawcę, co nic nie kosztuje, a dodatkowo sprawia, że altersi będą mogli samodzielnie funkcjonować przez resztę misji.

W międzyczasie zbadaj aż 3 złoża interalu (pozwoli to zbadać jeszcze lepsze badania) oraz opracuj wieże neutralizujące, dzięki którym będziesz w stanie rozwalić anomalię blokującą ci drogę dalej.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące
resize icon

Możesz wypytać alterów o zdanie, ale będą one podzielone. Ciekawszym i jednocześnie lepszym wyborem jest współpracowanie z Maxwellem, jak i Lucasem w tworzeniu arek rapidium.

Aby stworzyć Tabulę, po opracowaniu hakowania KK przejdź na sam początek tkanki, a znajdziesz tam rozgałęzienie.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące
resize icon

Następnie poczekaj, aż Łono zakończy pracę. Rozpocznie nowe zadanie o nazwie Zegar Tyka.

Zegar Tyka

Po wybudzeniu Rasa i rozmowie z naukowcem odczekaj 3 dni na zbieraniu materiałów czy zwiedzania mapy, nim komórki w Tabuli Rasie dojrzeją.

Po tym cała załoga zbierze się w kuchni. Daj im znać, jaką decyzję podjąłeś, po czym porozmawiaj z każdym z osobna. Jeśli celujesz w implanty, Tabula Rasa stanie się członkiem załogi.

Wieże Neutralizujące

Po opracowaniu wież neutralizujących i rozmowie z Naukowcem przejdź do warsztatu i wytwórz przedmiot.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące, Zegar Tyka
resize icon

Potrzebujesz dwóch sztuk, a więc na produkcję wyjdzie 320 jednostek metalów oraz minerałów. Potem ustaw je w tym samym miejscu, w którym wcześniej mogłeś je badać.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące, Zegar Tyka
resize icon

Gdy to uczynisz, wróć do Technika i zdaj mu relację z wydarzenia. Wątek będziesz mógł kontynuować tylko wtedy, kiedy załatwisz sprawę z chorobą - a więc dasz implanty altersom lub wybudzisz Tabulę Rasę.

The Alters - W zdrowym ciele zdrowy duch: Ben, przyjaciel Rafiniera, Optymizm
resize icon

Teraz, mogąc przenieść bazę dalej (musisz mieć wystarczającą ilość substancji organicznych (ta sama wartość co masa bazy), rozkaż 4 alterom być przy wieżach nawigacyjnych.

The Alters - Strzęp Nadziei, Tabula Rasa, Druga Opinia, wieże neutralizujące, Zegar Tyka, czujnik
resize icon

Na sam koniec aktywuj czujnik grawitacyjny. Jest to ten sam element, który postawiłeś blisko jednej z wież nawigacyjnych na północ lub południe od bazy (w naszym poradniku został on umieszczony na północ, bowiem było tutaj bliżej od bazy).

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper