The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Drewno i snycerz: dłuto, skały w nietypowym kolorze, obiekty drzewne

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Drewno i snycerz: dłuto, skały w nietypowym kolorze, obiekty drzewne

Drewno i snycerz - The Alters.

Po tym, jak Górnik zacznie ci ufać, powie o swoim pomyśle związanym z rzeźbieniem. W tym celu wytwórz w warsztacie dłuto, a na mapie gry 3 aktu poszukaj skał w nietypowym kolorze na olbrzymich obiektach drzewnych.

The Alters - Drewno i snycerz: dłuto, skały w nietypowym kolorze, obiekty drzewne
resize icon

Musisz ruszyć blisko substancji organicznych. Znacznik z fioletowymi skałami zauważysz na mapie na południu od bazy.

Po sprawdzeniu elementu i wytworzeniu dłuta misja dobiegnie końca, podobnie jak wątek Górnika.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper