The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Wszyscy altersi, kompetencje, zawód, do czego służą, w czym są najlepsi?

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Wszyscy altersi, kompetencje, zawód, do czego służą, w czym są najlepsi?

Altersi, co robią, w czym są najlepsi w grze The Alters.

W grze The Alters znajdziesz, jak w każdej grze 11bit, kompanów czy sojuszników, którzy będą ci pomagać w przeżyciu, lecz kluczowe jest także zarządzanie nimi.

Musisz dbać o należytą ilość prowiantu, budynku socjalne czy częste rozmowy, dzięki którym altersi będą bardziej zmotywowani do pracy - a dzięki temu ich praca będzie przebiegać szybciej.

The Alters - Wszyscy altersi, kompetencje, zawód, do czego służą, w czym są najlepsi?
resize icon

Aby wybudzić kolejnego altersa, musisz zwiedzać mapy gry i zdobywać chipy, potem wytwarzać je w warsztacie. Umożliwiają one powiększenie bazy, opracowanie nowych badań oraz dodatkowe miejsce kwantowe.

Jeśli zwiedzisz w każdej mapie (po jednej na akt) dokładnie lokacje (widoczne za sprawą strzałek na holograficznej mapie w menu), to zdobędziesz bez problemu wszystkie dostępne chipy, a co za tym idzie, będziesz w stanie wybudzić wszystkich altersów.

The Alters - Wszyscy altersi, kompetencje, zawód, do czego służą, w czym są najlepsi?
resize icon

Oto, czym zajmują się poszczególni z nich:

  • Obowiązkowy Jan Technik najszybciej naprawia popsute moduły (budynki). Gdy jest awaria, przydzielaj go do pracy.
  • Obowiązkowy Jan Naukowiec może jako jedyny badać i odkrywać nowe rzeczy dla bazy i nie tylko. Powinien non stop pracować przy badaniach i rozwijać elementy, więc bądź pewien, że ma zaznaczone od ciebie odpowiednie zajęcie.
  • Jak Górnik powinien być 3 alterem, ponieważ świetnie spisuje się w wydobywaniu jakichkolwiek surowców czy minerałów w centrach wydobywczych. 
  • Jan Robotnik także powinien być szybko stworzony, ponieważ tworzy w ekstremalnym tempie rzeczy w warsztacie. W 2 akcie gry będziesz zużywał masę elementów, a dzięki zaplanowanej kolejce Robotnik może je od razu tworzyć.
  • Jan Rafiner dobrze odnajduje się w rafinerii, gdzie przetapiasz ALX po niszczeniu anomalii czy zakażone substancje. Dobrze go mieć w 2 akcie gry, gdzie znajdziesz masę takowych centr wydobywczych.
  • Jan Doktor szybciej leczy altersów w ambulatorium, a dodatkowo szybciej przyrządza jedzenie w kuchni. Z racji tego, że każdy alters spożywa jedną rację żywnościową dziennie, warto odblokować tę postać jak najszybciej na początku 2 aktu gry.
  • Jan Strażnik dyscyplinuje altersów. Jeśli są niechętni do działania, ten alter od razu to załatwi i będą wydajnie pracować przy swoich działach.
  • Jan Botanik zapewnia 100% wydajności uprawy roślin w szklarni, więc jeśli zależy ci na lepszym jedzeniu i zwiększeniu morale, dobrze będzie go mieć w swojej załodze.
  • Jan Terapeuta dźwiga morale altersów w swoim pomieszczeniu. Jest to najmniej potrzebny bohater.

Zwróć uwagę, że do 3 aktu gry będziesz musiał żonglować zajęciami altersów. Dopiero w finałowym rozdziale, gdy będziesz miał większość z nich, każdy będzie miał swoje zajęcie. Pozwoli ci to zająć się bardziej historią i innymi wyzwaniami w grze The Alters.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper