Oto poradnik do gry STALKER 2. Po wielu opóźnieniach premiery w końcu dostaliśmy możliwość wskoczenia w buty Skifa, głównego bohatera najnowszego projektu GSC Game World, który trafia do Strefy Wykluczenia. W poradniku do STALKER 2 opisujemy wszystkie misje główne oraz poboczne, wyjaśniamy mechaniki, podajemy rozwiązania zagadek, czy opisujemy trofea. Zapraszamy do korzystania i życzymy miłej gry!
STALKER 2 - PODSTAWY
Podstawowe informacje o grze STALKER 2.
- STALKER 2 - Tryb 60 FPS na Xbox Series X: czy jest opcja z 60 klatkami na sekundę?
- STALKER 2 - Xbox Game Pass/PC Game Pass: czy jest w usłudze Microsoftu?
- STALKER 2 - Wersja Xbox One: czy gra jest na starej konsoli Microsoftu?
- STALKER 2 - Wersja PS5, PS Plus: czy jest, usługa Sony?
- STALKER 2 - Polskie napisy i dubbing: czy są?
- STALKER 2 - Długość gry, ile czasu na wymaksowanie (100%), ile godzin zabawy?
- STALKER 2 - Pełna mapa: ile regionów?
- STALKER 2 - Skif: prawdziwe imię głównego bohatera gry
STALKER 2 - PORADY
Porady dotyczące mechanik w grze STALKER 2.
- STALKER 2 - Stamina, siła na bieganie, skakanie i obciążenie, jak regenerować wytrzymałość?
- STALKER 2 - Ekwipunek, maksymalny udźwig, jak korzystać z przedmiotów, skrytki na itemy
- STALKER 2 - Głód, napromieniowanie, krwawienie: jak zmniejszyć, jakie skutki i efekty?
- STALKER 2 - Woda, jeziora i pływanie: czy można przepłynąć rzekę?
- STALKER 2 - Walka i zdrowie: jak walczyć i się leczyć, najlepsze sposoby i porady
- STALKER 2 - Eksploracja ZONY: łupy, skrzynie, jedzenie, amunicja, jak zdobywać?
- STALKER 2 - Kuliste anomalie, rzucanie przedmiotami, kule energetyczne: jak z tym walczyć?
- STALKER 2 - Handlarze, jak sprzedawać przedmioty, zużyte bronie, czy warto naprawiać?
- STALKER 2 - Zacinanie się broni, niemożliwość strzelania: co zrobić, aby szybko naprawić?
- STALKER 2 - Szybka podróż, znaczniki fast travel i przewodnicy: czy są, jak aktywować?
- STALKER 2 - Ulepszanie broni, modyfikacje, jak zamontować lepsze elementy?
- STALKER 2 - Artefakty, pola anomalii, gdzie znaleźć tajemnicze przedmioty i co dają?
- STALKER 2 - Dzień i noc: jak przyśpieszyć czas, przespanie się w łóżku
- STALKER 2 - Emisja: czerwone niebo, błyskawice, sztormy: jak przeżyć i się ukryć?
- STALKER 2 - Ciągłe promieniowanie: tracenie zdrowia, najlepsza kamizelka na start
- STALKER 2 - Bulba, wielkie koło z powietrzem: jak je pokonać i nie stracić zdrowia?
STALKER 2 - FABUŁA
Opis misji fabularnych w STALKER 2.
- STALKER 2 - Tam i z powrotem: Obwód, tunele, doktor Niegoda, skaner, 3 miejsca
- STALKER 2 - Ciężka pobudka: śruba, Richter, Zalisja
- STALKER 2 - Za siedmioma pieczęciami: Tatko, bar, Zotkow, Spawacz, centrum komunikacyjne, kod
- STALKER 2 - Igła w stogu siana, Bułka z masłem: Cymbał, wiatrak, jaskinia, artefakt
- STALKER 2 - Prawda ma swoją cenę, Droga ku zbawieniu: areszt, Nestor, Gwiazda, pistolet z tłumikiem
- STALKER 2 - Wzrost cen: karta, warsztat Diody, skrytka Nestora, labirynt, Obrzyn
- STALKER 2 - Przywódca: Szach, Roosevelt, tron Wysypiska, pułkownik Borodulin
- STALKER 2 - Pakt z diabłem: elektrownia, Waran, więzień w garażu, zasadzka
- STALKER 2 - Powrót na Hałdę: Korszunow, Dalin, niezwykły PDA, Szrama, Tartak
- STALKER 2 - Gorący trop: Baza Południa, Dzika Wyspa, Włóczęga, Dubnyj, Muszla, Cewka
- STALKER 2 - Pościg za duchami: Stacja Azymut, wieża, Foma
- STALKER 2 - Martwa częstotliwość, Jak ćma do ognia: agent Fausta, Ikar, Sienkiewicz, Krywenko, anteny
- STALKER 2 - Poszukiwanie przewodnika: Czyste niebo, pokład statku, Żwawy, Jeleń
- STALKER 2 - Ad astra per aspera: 4 nadajniki psioniczne, kombinezon o odporności, Faust
- STALKER 2 - Ekstremalna prostota, Zaległa ucieczka: instytut IBAOC, Dalin
- STALKER 2 - Kuźnia postępu: laboratorium, Krywenka, naukowiec, Bąble, anomalia
- STALKER 2 - Myślenie życzeniowe: sala D1, Monolit, Hermann i Agata, eksperyment
- STALKER 2 - Prawo i porządek: pendrive, archiwum IBAOC, ucieczka tunelami
- STALKER 2 - Jak za starych dobrych czasów: Łodoczka, bezpiecznik, maszynownia, schron
- STALKER 2 - Gniazdo szerszeni: Sfera, Spawacz, promieniowanie, generator
- STALKER 2 - Niewidzialne zagrożenie: zakład chemiczny, major
- STALKER 2 - Szturm na Dugę: grupa Sienkiewicza, posterunek, sobowtóry Fausta
- STALKER 2 - Mały wypadek: Instytut Malachit, Oziorski, PC Lustro, antena, naukowcy
- STALKER 2 - Poszukiwanie dawnej chwały: elektryczna obroża, Dwupałowy, wódka, X-5, zapiski, Rozpraszacz
- STALKER 2 - Jeszcze raz w wyłom: Zotow, tunel, lokacja D, centrum łączności, boss Faust
- STALKER 2 - Wizje prawdy: naszyjnik, X-17, wizjograf, Reprezentant, Iskra
- STALKER 2 - Mroczne czasy: obóz myśliwych, Szary, śmierć, Janów, Doktor, Pole promieniowania
- STALKER 2 - Akt łaski: szpital Monolitowców, regulator dla Włóczęgi, doktor Kajmanow
- STALKER 2 - Legenda Zony: Striełok, skradziony towar, Mroczny, ośrodek X3
STALKER 2 - WYBORY
Wybory i ich konsekwencje w STALKER 2.
- STALKER 2 - Wszystkie zakończenia i endingi: najważniejsze wybory w finałowych misjach
- STALKER 2 - Niezwykły PDA, odznaka: komu pokazać datapad z danymi?
- STALKER 2 - Profesor Hermann: zabić czy oszczędzić?
- STALKER 2 - Dubnyj: strona Straży/Instytutu czy Włóczęgi/Stalkerów?
STALKER 2 - ZADANIA POBOCZNE
Misje poboczne w grze STALKER 2.
- STALKER 2 - Niebezpieczni goście: skrytka Żorika, Ponurak, kotłownia
- STALKER 2 - Mądrość stalkerów: Handlarz Chomik, Technik Soczewka
- STALKER 2 - Niewidzialne sieci: aktywacja anteny, nadajniki
- STALKER 2 - Dłużnik Czarownika: Walik Baran, Dima, wieża ciśnień, karabin z lunetą
- STALKER 2 - Walka psów: Słowik, wyzwanie, zabijanie i walka
- STALKER 2 - Zaginieni chłopcy: Grupa Mastiffa, bunkier, prąd, Monolitowiec Dziewiąty
- STALKER 2 - Polowanie Słowika: ślepe psy, mutant z obrożą elektryczną
- STALKER 2 - Pole Maków: Mitiaj, piwnica, Pomor, energetyki, ciała
- STALKER 2 - Szukaj a znajdziesz: wszystkie skrytki reportera w Pomniejszej Zonie
- STALKER 2 - Złodzieje nie mają honoru: bandyci Sfory, dostawa od Docenta
- STALKER 2 - Na zdrowie: Wódka w 3 miejscach, skrytki pijaków
- STALKER 2 - Niezły łup: ludzie Zachara, zasadzka, Saszka Wesołek, Akopian
- STALKER 2 - Oszukać oszusta: Babaj, Hałda, wywabienie z kryjówki
- STALKER 2 - Promyk nadziei: antena, Kwaszka, Południowiec Zombie, Chors
- STALKER 2 - Zmiana warty: podziemia stacji przetwarzania odpadów, Kontroler
- STALKER 2 - Praca dorywcza: magazyn, zapasy, lokomotywnia, skrzynia
- STALKER 2 - Strzał w dziesiątkę: ludzie Sułtana, ratowanie stalkerów Brodacza, Konferansjer
- STALKER 2 - Tajemnicza walizka: Sułtan, paczka, statek towarowy
- STALKER 2 - Trzech kapitanów: Sułtan i Brodacz, snajper, Sonia, Zaton
- STALKER 2 - Światło na końcu tunelu: Kordon, Torf, opuszczony tunel, nadajnik
- STALKER 2 - Niezdrowe współzawodnictwo: Kłak, Sidorowicz, Farma świń, handlarz Szwed
- STALKER 2 - Czarna owca: Żenia Zamieć, grupa Lewego, pendrive, Dorożniuk, magazyn
- STALKER 2 - To tylko biznes: oddział Wolności, obóz bandytów, Szef
- STALKER 2 - W imię nauki: elektroniczne obroże dla Szczerby, wielki mutant nibyolbrzym
- STALKER 2 - Ostatnie polowanie Szarego: Archip, Rogacz, odszukanie mutanta