The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Laboratorium badawcze, badania, umiejętności, ułatwienia, Jan Naukowiec, utylizator

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Laboratorium badawcze, badania, umiejętności, ułatwienia, Jan Naukowiec

Laboratorium badawcze i opracowywanie badań w The Alters.

W 1 akcie odblokujesz laboratorium badawcze. Warto wybudować je jak najszybciej to możliwe, ponieważ dzięki niemu będziesz w stanie opracowywać nowe badania.

Po zbudowaniu modułu jak najszybciej zajmij się stworzeniem altera o nazwie Jan Naukowiec - tylko on jest w stanie pracować nad danymi i ulepszać kombinezony, bazę i inne elementy gry, przez co rozgrywka staje się nie tyle co prostsza, lecz przyjemniejsza.

The Alters - Laboratorium badawcze, badania, umiejętności, ułatwienia, Jan Naukowiec
resize icon

Zalecamy wybudować laboratorium badawcze wcześniej niż ambulatorium czy świetlicę. Wraz z rozwojem bazy oraz kolejnych elementów będziesz w stanie opracowywać coraz to lepsze badania.

Pamiętaj, aby naukowiec ciągle coś opracowywał! Dodatkowo jest on obowiązkowym altersem w celu zbadania lawy otaczającej bazę protagonisty.

Utylizator

W zakładce Baza znajdziesz badanie o nazwie Utylizator.

The Alters - Laboratorium badawcze, badania, umiejętności, ułatwienia, Jan Naukowiec, utylizator
resize icon

Jego opracowanie sprawia, że w bazie pojawia się przedmiot zapewniający dziennie solidną dawkę substancji organicznych. Im więcej altersów obudzisz, tym więcej substancji otrzymasz. Jest to przydatna rzecz, bo dzięki temu możesz w początkowej fazie rozgrywki odpuścić tworzenie centrum wydobywczego przy ww. surowcu.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper