The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Komputer kwantowy: kody, altersi, Technik, podróż, nawigacja bazy

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Komputer kwantowy: kody, altersi, Technik, podróż, nawigacja bazy

Komputer kwantowy - The Alters.

Po awarii bazy przejdź do komputera kwantowego i wyczytaj o Janie bardzo ciekawą historię, od lewego do ostatniego neuronu po prawej stronie.

The Alters - Komputer kwantowy: historia Jana,
resize icon

Po tym wróć do świata żywych i pomówisz z nieznanym, po czym wrócisz do KK i stworzysz swojego pierwszego altera. Podejdź do neurona o nazwie "Daleko w tyle" (posiada on ikonkę klucza) i wytwórz technika.

The Alters - Komputer kwantowy: kody, altersi
resize icon

Następnie wyczytaj historię innego Jana Dolskiego, a następnie przejdziesz do Łona, gdzie wybudzisz altera. Pomów z nim, po czym naprawisz machinę.

The Alters - Komputer kwantowy: kody, altersi, Technik, podróż, nawigacja bazy
resize icon

Wróć teraz do centrum dowodzenia i aktywuj silniki po raz trzeci - tym razem będziesz potrzebował trochę więcej substancji, więc wróć jeszcze na chwilę do wydobycia.

Potem finalnie uda ci się zebrać zostawione na tej mapie przedmioty i ukończysz prolog.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper