The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Prolog, Jest tam kto: kapsuła, kapitan, baza, pokój łączności

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Prolog, Jest tam kto: kapsuła, kapitan, baza, pokój łączności

Prolog i misja Jest tam kto w The Alters.

Prolog

Po rozpoczęciu gry biegnij cały czas przed siebie, wysłuchując rozmów Jana.

The Alters - Prolog: kapsuła
resize icon

Finalnie dotrzesz do skał, po których musisz się wspiąć czy kapsuły kapitan, którą automatycznie zbadasz. Następnie ruszysz w kierunku bazy, odbijając ze skarpy w prawo.

The Alters - Prolog: kapsuła, kapitan, baza
resize icon

Po drodze będziesz walczył z promieniowaniem, więc szybko biegnij w kierunku bazy, a automatycznie skorzystasz z windy.

Jest tam kto?

Po dotarciu do bazy Twoim zadaniem będzie dotarcie do pokoju łączności.

The Alters - Prolog, Jest tam kto: kapsuła, kapitan, baza, pokój łączności
resize icon

Aby to uczynić, przejdź do windy i udaj się na wyższe piętro, potem odbij w lewo. Przy ekranie "nowe połączenie" wejdź w interakcję z obiektem.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper