The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, pełna mapa na 3 akt, blokada, zakłócenia, żyły

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, pełna mapa na 3 akt, blokada, zakłócenia, żyły

Droga powrotna - The Alters.

Po rozmowie z osobą, z którą współpracujesz, zacznij tworzyć nadajnik (w przypadku ścieżki Maxwella). Potem rusz na wschód mapy, aby umieścić go w odpowiednim miejscu. Zrób to przed zwiedzaniem obszaru i łączeniem centr wydobywczych czy pylonów.

Uwaga! Pamiętaj, że w tym rozdziale możesz tworzyć na potęgę centra wydobywcze, pylony i tak dalej. Potem nie musisz ich zbierać, bowiem gra kończy się na 3 akcie fabularnym.

The Alters - Droga powrotna: nadajnik,
resize icon

Po postawieniu nadajnika i powrocie do naukowca dowiesz się, że musisz sprawdzić, bo blokuje sygnał nadajnika. Pomów z Lucasem i spróbuj go przekonać, aby zabrał statek oraz arki rapidium, zamiast ciągle słuchać Maxwella, co zbliży cię do dobrego zakończenia.

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, blokada
resize icon

Przed zajęciem się niszczeniem bariery, a więc opracowania blokady nadajnika w "badaniach", zalecamy rozmieścić centra wydobywcze, zająć się pylonami i dostarczać do bazy materiały w przynajmniej minimalnych ilościach na przeżycie (prowiant z substancji organicznych). Najważniejszy jest metal, który jest tutaj ciężko dostępny!

Mapa tym razem prezentuje się następująco (z uwzględnieniem centrum wydobywczych):

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, pełna mapa na 3 akt, blokada
resize icon

  • Pamiętaj też o wykonaniu zadania pobocznego "Konsekwencje", w którym dotrzesz do bazy buntowników, a więc pozostałych alterów.
  • W tym rozdziale zbieraj sporo ALX, a potem przetapiaj materiał na metale czy substancje organiczne. Warto opracować to pierwsze u Naukowca, bo pierwotnie możesz przerabiać te elementy z anomalii wyłącznie na substancje.
  • Zalecamy nie niszczyć wszystkich anomalii na początku, bowiem za 3-4 noce odbędzie się burza magnetyczna, która tylko przywróci anomalie, więc cała zabawa rozpocznie się znowu od nowa.
  • W tym akcie gry burze magnetyczne występują częściej, więc warto szybko zajmować się celami głównymi po postawieniu centrum wydobywczych (których jest mniej niż w 2 akcie gry).
  • Bazę buntowników sprawdź przed 2 burzą magnetyczną w 3 akcie gry - rusz na południe, jeśli chcesz uratować załogę 3 alterów-uciekinierów.

Finalnie będziesz gotowy (co zalecamy zrobić po spotkaniu z alterami, wręczeniu im pakietu i 2 burzy magnetycznej, do której zwiedzisz mapę i połączysz centra wydobywcze z bazą) do sprawdzenia opracowanego przez Naukowca nadajnika.

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, pełna mapa na 3 akt, blokada
resize icon

Potem na mapie zostaną nałożone 3 ważne punkty, w których będziesz skanował źródła zakłóceń. Po podejściu do nich wyciągnij luminator i skanuj po prostu obszar (żyłę interalu).

The Alters - Droga powrotna: nadajnik, Niebo jest granicą, pełna mapa na 3 akt, blokada, zakłócenia, żyły
resize icon

Najczęściej to korzenie czy małe drzewa leżące na ziemi. Gdy sprawdzisz wszystkie trzy, wróć do Naukowca, a dowiesz się, że otrzymasz dwa następne cele.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper