The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Anomalie, obręby, luminator do niszczenia, żyła, ślady interalu, ALX, próbki, zakłócenie czasu

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Anomalie, obręby, luminator do niszczenia, żyła, ślady interalu, ALX, próbki, zakłócenie czasu

Anomalie i luminator w The Alters.

Pod koniec 1 aktu gry The Alters natrafisz na anomalie. Są to elementy, w które nie możesz wchodzić, bo zostaniesz napromieniowany.

The Alters - Anomalie, promieniujące obręby, luminator do niszczenia, żyła interalu
resize icon

Łatwo rozpoznasz anomalie, bo wyglądają jak te z serii STALKER. Gdy się do nich zbliżysz, usłyszysz pikanie oraz widoczne czerwone elementy na kombinezonie. Staraj się przechodzić blisko nich zwykłym chodem (CTRL na PC), aby przypadkiem nie wpaść do środka - a jeśli już wpadniesz, szybko je opuść.

W dalszej części gry zauważysz poruszające się w kierunku Jana Dolskiego anomalie, lecz wraz z tym otrzymasz możliwość zbadania w kategorii Inne przyrządu Luminator, który umożliwia niszczenie anomalii czy też zajęcie się żyłami interalu.

The Alters - Anomalie, promieniujące obręby, luminator do niszczenia, żyła interalu, ALX
resize icon

W pierwszym przypadku naceluj na anomalię (warto rozwalać szczególnie te, które się poruszają, a więc mają więcej rozmazanych zakłóceń). Przytrzymuj przycisk na kulistym obrębie, a potem zbierz kulę ALX z rozwalonej anomalii, którą przetopisz w rafinerii na potrzebne surowce. Wcześniej musisz zbadać "przetwarzanie ALX na substancje organiczne".

The Alters - Anomalie, promieniujące obręby, luminator do niszczenia, żyła i ślady interalu, ALX
resize icon

Z kolei ślady interalu prowadzą do nowych miejscówek. Niszcz je i podążaj za nimi, aby odkryć ciekawostki. Jeśli skończą ci się baterie w Luminatorze, naładuj urządzenie w bazie lub za pomocą baterii.

The Alters - Anomalie, promieniujące obręby, luminator do niszczenia, żyła, ślady interalu, ALX, próbki
resize icon

Finalnie dotrzesz do kolejnego kółka, które musisz zniszczyć. Dzięki temu, na końcu śladu, otrzymasz próbkę planetarną, która jest potrzebna do zaawasnowanych badań Janowi Naukowcowi.

The Alters - Anomalie, promieniujące obręby, luminator do niszczenia, żyła, ślady interalu, ALX, próbki
resize icon

Na mapie w 2 akcie znajdziesz też piaski (unoszące się w powietrzu kamienie) i jeśli w nie wejdziesz, możliwości poruszania się Jana Dolskiego ulegną pogorszeniu, natomiast czas będzie przyśpieszany. Niszcz je obowiązkowo, bo masakrycznie niszczą rozgrywkę, szczególnie przed sprawdzeniem całego obszaru.

The Alters - Anomalie, obręby, luminator do niszczenia, żyła, ślady interalu, ALX, próbki, zakłócenie czasu
resize icon

Aby rozwalić anomalię czasową, szukaj jego rdzenia wewnątrz anomalii z wyciągniętym luminatorem. Rdzeń jest spowolniony, więc szybko go zniszczysz. Pamiętaj, że w tym przypadku rdzeń jest mniejszy.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper