The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy, przydzielanie zadań

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy, przydzielanie zadań

The Alters - Alterzy i inne wersje Jana.

Pod koniec prologu stworzysz pierwszego altera, z którym będziesz współpracował podczas rozgrywki. Będzie on cały czas w Twojej bazie i zapewni ci pewne umiejętności.

Choćby startowy Jan Technik pozwala na +50% wydajności konserwacji bazy, co pozwala szybciej naprawiać czy tworzyć konstrukcyjne elementy.

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy
resize icon

W trakcie podróży musisz dbać o zdrowie oraz stan emocjonalny bohatera. W tym przypadku ważne jest, aby:

  • Rozmawiać z nim, gdy tylko jest możliwość (po ważnym momencie gry warto wejść w podgląd bazy i odwiedzić wszystkich alterów, którzy są widoczni w lewym górnym rogu ekranu).
  • Podczas rozmów dowiadujesz się ważnych rzeczy, także istotnych wydarzeń fabularnych - staraj się pocieszać bohatera, choć pamiętaj, że nie każdy lubi słodzenie i czasami musisz być ostrzejszy. Wszystko zależy od stanu emocjonalnego danego bohaterra, którego podejrzysz w menu alterów.

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy
resize icon

  • W dzienniku wydarzeń zauważysz także, co denerwuje lub co zadowala poszczególnego altera. Jeśli jest przykładowo zirytowany na Jana, musisz go uspokoić, a zniknie z jego "psychiki" frustrację czy bunt.
  • Aby alter miał sporo zdrowia, dbaj o prowiant (bohater je jeden posiłek dziennie - im lepszy, cięższy do przygotowania, tym większe zadowolenie), a także jego poziom napromieniowania. Jeśli jest wysoki, bo był na zewnątrz poprzedniej nocy, zadbaj o filtr w barierze radiacyjnej, który zmniejsza skażenie.
  • Wręczanie przedmiotów osobistych znalezionych podczas eksploracji znacząco zwiększa poziom przyjaźni i poprawia stan emocjonalny, co potem przekłada się np. na lepsze wydobycie złóż przez danego pracownika.

Przydzielanie zadań

Możliwe jest także przydzielanie zadań. W grze będziesz mógł rozkazywać swoim alterom zajmowaniem się poszczególnymi sekcjami.

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy, przydzielanie zadań
resize icon

Np. Jan Technik dobrze odnajdzie się w warsztacie czy konserwacji bazy, dzięki czemu po aktywowaniu produkcji w jakimś zakresie alter zajmie się tworzeniem rzeczy w kolejce, odciążając od obowiązków głównego Jana.

  • Alterzy pracują od 9 do 21, potem wracają do bazy, co jest opisane w ekranie zarządzania.
  • Im lepszy jest jego stan emocjonalny, tym będzie pracował dłużej - jeśli ma zły stan emocjonalny, będzie pracował krócej, więc staraj się zapewniać prowiant, zmniejszać napromieniowanie czy rozmawiać z bohaterami.
  • Alterzy mogą pracować także na złożach głębokich, lecz uważaj na promieniowanie - musisz dbać dodatkowo o zdrowie altera, gdy będzie wydobywał takowe minerały.

The Alters - Alterzy, inne wersje Jana: emocje, zdrowie, dziennik wydarzeń, rozmowy, przydzielanie zadań
resize icon

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper