The Alters - poradnik. Wydobywanie, surowce, jedzenie, warsztat, anomalie, kompani, Jan, promieniowanie, misje - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Alters

The Alters - Zielony azyl: holograf, moduł parku z ławką

Mateusz Wróbel | 12.06, 14:26

The Alters - Zielony azyl: holograf, moduł parku z ławką

Zielony azyl w The Alters.

Po rozmowie z Janem Technikiem i dzieciństwie Twoim celem głównym będzie sprawdzenie drzew, co jest możliwe po przejściu do złóż minerałów w północno zachodniej części mapy.

The Alters - Wielka anomalia, Pora na relaks: kłótnia, nowy teren, bazy, centra wydobywcze, śmierć owcy Molly
resize icon
 

Potem po minięciu bariery niszczącej energię w kombinezonie odbij w prawo, gdzie zauważysz sporo zieleni.

The Alters - Wielka anomalia, Pora na relaks: kłótnia, nowy teren, bazy, centra wydobywcze, śmierć owcy Molly
resize icon
 

W skrzyni znajdziesz chip holograficzny, który umożliwi teraz stworzenie kolejnego modułu w bazie. Po tym i opracowaniu badania z kategorii baza, a potem wybudowaniu Parku Z ławką, zadanie dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Alters - PORADY

cropper