The Alters - Konsekwencje: baza buntowników, schron, przeżycie uciekających alterów, jak uratować?
Konsekwencje i baza buntowników w The Alters.
Po ukończeniu wprowadzenia do 3 aktu fabularnego gry The Alters otrzymasz cel sprawdzenia buntowników, a więc 3 alterów, któzy zawsze po twojej decyzji uciekają pojazdem naziemnym.




Po tym, jak przeżyjesz pierwszą burzę magnetyczną na obszarze, otrzymasz od Naukowca informacje (o ile nie poszedłeś na południe do oświetlonej lokacji zajętej przez buntowników), że musisz odwiedzić buntowników przed kolejną burzą.

Ta nastąpi za 5-6 dni, więc udaj się do pokazanego wyżej znacznika na mapie i zacznij szukać Technika lub innego altera, który przewodzi całej kompanii uciekinierów.
Musisz przejść przez zamglony teren pełen anomalii, więc trzymaj się głównej drogi.

Po dotarciu do anomalii rozwalającej ekran odbij w prawo, gdzie znajdziesz przejście. Nie będziesz w stanie przeskoczyć kamieni na głównej drodze.

Finalnie dotrzesz do budynku. Zgodnie z przewidywaniami przed wejściem do schronu zauważysz przywódcę, w większości przypadków - Technika.

Podczas dyskusji z nim bądź bardzo miły, staraj się dopytywać o inne kwestie (pytajnik przy wyborze dialogu), zgódź się, że pomysł z "jedzeniem" Tabuli Rasy (w przypadku Technika) był zły, podobnie jak współpraca z Maxwellem.

Finalnie musisz pomóc buntownikom, wytwarzając pakiet zaopatrzeniowy. Kosztuje on trochę materiałów, ale jeśli wcześniej przygotowałeś centrum wydobywcze różnych surowców, dasz sobie radę. Musisz wykonać ów pakiet, jeśli chcesz, aby altersi wrócili do Twojej załogi.

Wyraź chęć przyjęcia z powrotem buntowników. Niestety, ale Technik się na to nie zgodzi, jednakże będzie chętny na połączenie pylonów. Złącz je ze swoją bazą, a więc łącznikami na północy.


Gdy to uczynisz, odezwie się jeden z buntowników - niekoniecznie dowódca, alter lub altersi, których wątek wcześniej ukończyłeś. Porozmawiaj z nim w swojej bazie, potem dostarcz zasoby Technikowi, a ten albo zostanie, albo do ciebie wróci w zależności od podjętych wcześniej decyzji.
Niemniej - w tym momencie wątek buntowników dobiegnie końca. Jeśli nie miałeś wcześniej rozwiniętych wysoko relacji z uciekinierami, nie każdy wróci do bazy.