Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Wyzwolenie z więzów: ratusz, umysł Petera, źródło symbionta, Anti-Venom, monstrum

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Wyzwolenie z więzów: ratusz, umysł Petera, źródło symbionta, Anti-Venom, monstrum

Wyzwolenie z więzów - Spider-Man 2.

Po rozpoczęciu zadania zacznij eliminować symbionty. Przed wejściem do ratusza popatrz w lewo na krawędź i przyciągnij się do niej, aby zacząć eliminować oponentów na dachu.

Spider-Man 2 - Wyzwolenie z więzów: ratusz, umysł Petera, źródło symbionta, Anti-Venom, monstrum

Potem idź za ciemną materią razem z Martinem Li, aby znaleźć źródła zarażenia Petera. Demon zabierze Cię do więzienia, gdzie Parker zamykał wcześniej wrogów. Po scenie zacznij zabijać oponentów i dalej zwiedzaj umysł Petera - wszystko tutaj jest bardzo liniowe.

Spider-Man 2 - Wyzwolenie z więzów: ratusz, umysł Petera, źródło symbionta, Anti-Venom, monstrum

Po dotarciu do źródła symbiontu eliminuj napotkanych oponentów - możesz korzystać też z nowo poznanej zdolności. Potem pozbądź się symbionta z organizmu Petera, który stanie się natomiast Anti-Venomem.

Spider-Man 2 - Wyzwolenie z więzów: ratusz, umysł Petera, źródło symbionta, Anti-Venom, monstrum

Z nowymi-starymi mocami eliminuj symbionty - w tym także mini-bossa, który jest banalny do pokonania. Potem zadanie dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper