Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Ognie zostały rozpalone - Spider-Man 2.

Po zdobyciu czarnego kostiumu rusz do MJ w Małej Odessie, aby poszukać śladów serum i Kravena. Na miejscu pomów ze sprzedawcą w lombardzie, a potem zainteresuj się ogniskami na dachach budynków.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Gdy wybijesz blisko nich oponentów, to podejdź do stołów i zbadaj np. butelkę z wódki czy wskazówki na komputerze. Potem rusz do doków, gdzie mogą znajdować się przesyłki.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Wybij wszystkich wrogów, a potem porozmawiaj z pracownikiem leżącym przed kontenerem. Potem wysłuchaj go i zabierz do szpitala. Poznasz też adres dostawy, więc udaj się pod niego. Okaże się, że jest to klub towarzyski. Gdy wejdziesz do środka, to zabawisz się w kelnera.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Nieś obiad, idąc cały czas przed siebie. Finalnie dojdziesz do sali biesiadnej, gdzie odbywają się walki łowców - tutaj po rozmowie z wielkim łowcą ruszysz do windy, a po scenie dotrzesz na piętro, gdzie znajdować ma się Dima czy pokój Kravena.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Dima okaże się tygrysem, którego musisz nakarmić surowym mięsem. Wrócisz jako Spider-Man do ogromnej sali. Dostań się na balustradę, która znajduje się najbliżej stołu z mięsem, a potem odwróć uwagę wroga, strzelając w tarczę za nim z sieci, wytwórz linę z sieci nad jedzeniem i zabierz mięso, gdy będziesz tuż nad talerzem.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Potem poszukaj strzałki usypiającej. Odwróć się za siebie, a w miejscu z kominkiem stań na rzeźbie z lewej strony, zabij po cichu wroga pod Tobą, a potem zabierz strzałkę z wroga leżącego na łóżku. Wróć do tygrysa, a podczas scenki Peterowi uda się go uśpić.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

W pokoju Kravena badaj ślady. Kluczowe jest sprawdzenie szuflady w biurku na końcu pomieszczenia po prawej stronie - tam zauważysz notatkę. Po tym opuść pokój Kravena, a zostaniesz rozpoznany i zaczniesz walkę w domu towarzyskim.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz

Po niej opuść lokal i rusz do kaplicy na cmentarzu. Tam spotkasz brutalnego łowcę, którego zabijesz najlepiej z użyciem parowania lub idealnych uników. Korzystaj też ze zdolności. Potem dobij resztę przeciwników pospolitych i wejdź do kaplicy.

Po rozmowie z antagonistą i zabraniu serum misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper