Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone: lombard, ogniska, doki, klub, Dima, pokój Kravena, cmentarz
Ognie zostały rozpalone - Spider-Man 2.
Po zdobyciu czarnego kostiumu rusz do MJ w Małej Odessie, aby poszukać śladów serum i Kravena. Na miejscu pomów ze sprzedawcą w lombardzie, a potem zainteresuj się ogniskami na dachach budynków.
Gdy wybijesz blisko nich oponentów, to podejdź do stołów i zbadaj np. butelkę z wódki czy wskazówki na komputerze. Potem rusz do doków, gdzie mogą znajdować się przesyłki.
Wybij wszystkich wrogów, a potem porozmawiaj z pracownikiem leżącym przed kontenerem. Potem wysłuchaj go i zabierz do szpitala. Poznasz też adres dostawy, więc udaj się pod niego. Okaże się, że jest to klub towarzyski. Gdy wejdziesz do środka, to zabawisz się w kelnera.
Nieś obiad, idąc cały czas przed siebie. Finalnie dojdziesz do sali biesiadnej, gdzie odbywają się walki łowców - tutaj po rozmowie z wielkim łowcą ruszysz do windy, a po scenie dotrzesz na piętro, gdzie znajdować ma się Dima czy pokój Kravena.
Dima okaże się tygrysem, którego musisz nakarmić surowym mięsem. Wrócisz jako Spider-Man do ogromnej sali. Dostań się na balustradę, która znajduje się najbliżej stołu z mięsem, a potem odwróć uwagę wroga, strzelając w tarczę za nim z sieci, wytwórz linę z sieci nad jedzeniem i zabierz mięso, gdy będziesz tuż nad talerzem.
Potem poszukaj strzałki usypiającej. Odwróć się za siebie, a w miejscu z kominkiem stań na rzeźbie z lewej strony, zabij po cichu wroga pod Tobą, a potem zabierz strzałkę z wroga leżącego na łóżku. Wróć do tygrysa, a podczas scenki Peterowi uda się go uśpić.
W pokoju Kravena badaj ślady. Kluczowe jest sprawdzenie szuflady w biurku na końcu pomieszczenia po prawej stronie - tam zauważysz notatkę. Po tym opuść pokój Kravena, a zostaniesz rozpoznany i zaczniesz walkę w domu towarzyskim.
Po niej opuść lokal i rusz do kaplicy na cmentarzu. Tam spotkasz brutalnego łowcę, którego zabijesz najlepiej z użyciem parowania lub idealnych uników. Korzystaj też ze zdolności. Potem dobij resztę przeciwników pospolitych i wejdź do kaplicy.
Po rozmowie z antagonistą i zabraniu serum misja dobiegnie końca.