Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Dobrzy ludzie - Spider-Man 2.

Po scence i rozmowie z Peterem wcielisz się tym razem w MJ. Kobieta trafi do obozu łowców. Zabij jednego z nich, a potem przejdź przez okno na lewo od bramki.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Potem zabij oponenta, sprawdź ślady na komputerze i idź w lewo. Zbadaj tablicę, po czym omijaj wrogów, przechodząc między barierkami czy też deskach. Niestety, ale jedna z nich ulegnie uszkodzeniu i będziesz musiał omijać wroga za przeszkodą.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Baw się z nim w kotka i myszkę do momentu, aż jego status poszukiwań zniknie nad jego głową. Po tym zabij go po cichu i rusz dalej - w miejscu z dwoma wrogami rzuć kamieniem za nich, a potem ich wyeliminuj. Teraz wbiegnij do pomieszczenia po prawej stronie przez dziurę w ścianie.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Po wysłuchaniu nagrania na stole wyjdziesz na zewnątrz i zaczniesz szukać klucza oraz kodu do klatki. W pierwszej kolejności idź w lewo i zabij tam 3 wrogów patrolujących okolice. Tego po prawej łatwo wyeliminować, a dwóch kolejnych rozdziel rzutem kamienia.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Potem idź do góry. W lokacji z ogniskiem skorzystaj z laptopa po prawej stronie (pod namiotem), aby aktywować drony i pozbyć się dwóch wrogów jednym zamachem. Teraz wejdź do góry, do budynku i aktywuj pole maskujące w środku.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Idź w lewo - będziesz niewidoczny dla wrogów znajdujących się w środku. Poczekaj aż oponent z kluczem wejdzie w owe pole i wyeliminuj go po cichu, po czym wyjdź z tego obszaru, trzymając się lewej strony i aktywując na drugim laptopie kolejne pole maskujące.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Na zewnątrz idź przed siebie i omiń helikopter. Przejdź mostkiem do przodu, a potem miniesz nieaktywowane psy bojowe i wejdziesz do miejsca, gdzie powinien znajdować się wróg z kluczem do klatki. W środku wygraj sekwencje QTE, a potem zacznij badać lokację.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Sprawdź książkę Viki na lewo od radia czy tablicę z systemem rankingu po prawej stronie. Warto sprawdzić też oznaczenia radiowe. Po tym podejdź do odbiornika i zdobądź kod do klatki z białej tablicy, która jest zakryta kamuflażem.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Potem rusz do klatki z doktorem Connorsem. Znajdziesz na drodze oczywiście kilku oponentów, lecz gdy ich wyeliminujesz i spróbujesz otworzyć klatkę, to rozpęta się walka, w której będziesz musiał ratować doktora Connorsa.

Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie: MJ, baza łowców, doktor Connors, klucze i kod, Symbiont

Jako Spider-Man eliminuj oponentów znajdujących się w pobliżu i kieruj się na górne poziomy Zoo. Gdy aktywuje się scenka, to Peter zostanie ciężko ranny. Idź cały czas przed siebie, a po długim filmiku Peter stanie się kimś innym...

Przetestuj swoje nowe umiejętności Symbiontu. Walka jest bardzo prosta, a po niej zakończysz tę misję niezłym zwrotem akcji.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper