Spider-Man 2 - Pobudka: MJ, pistolet, dom Petera, plac budowy, tunele, Miles
Pobudka - Spider-Man 2.
Po scence, w której Peter położy się do łóżka, przejmiesz kontrolę nad MJ, która będzie musiała poradzić sobie z łowcami.
Zabij jednego na piętrze, a potem dostań się na parter. Tam znajdziesz dwóch wrogów blisko kuchni. Nie idź na tył budynku, a otwórz drzwi na korytarzu na parterze. Dzięki temu przejdziesz do piwnicy.
Tam z kolei dotrzyj do warsztatu i zabierz z niego wyrzutnie sieci. Od teraz możesz strzelać z broni i dezorientować wrogów lub przyklejać ich do elementów otoczenia. Jeśli celownik przybierze czerwony kolor, to wiedz, że trafisz w cel.
Po wybiciu wrogów na ulicy idź przed siebie między domami. Przed tym, na którym wylądował Peter, znajdziesz kolejnych wrogów. Rozdziel ich rzutem kamieniem, a potem wyeliminuj i wejdź do środka budynku.
Na kolejnej ulicy przebiegnij przez drogę i trzymaj się lewej strony. Przejdź przez mały garaż, potem przeciśnij się przez płot i dalej trzymaj się lewej strony, eliminując wrogów, omijając psa strażniczego i wchodząc do kolejnego domku.
Na placu budowy trzymaj się prawej strony, przechodząc przez obiekty budowlane i wchodząc po schodach na górę. Na piętrze znajdziesz kusznika, który do tej pory mógł bardzo łatwo Cię odnaleźć.
Potem pchnij rusztowanie, aby zabić dwóch wrogów i przejdź do obiektu po prawej stronie. Zabij jeszcze jednego przeciwnika i wyskocz przez okno na rusztowaniu, aby przełączyć się na Milesa.
Po dogonieniu Petera zabijaj łowców przed tunelem aż do momentu, gdy na miejscu pojawi się MJ. Potem znowu przejmiesz kontrolę nad kobietą Petera. Idź cały czas przed siebie, omijając przeszkody.
Gdy będziesz przy wielkiej bryle, znajdź przejście między rurami po lewej stronie. Potem obejrzyj scenę, wróć do sterowania Milesem i eliminuj wrogów. Po pewnym czasie pracownik budowlany uśpi Milesa. Ucieknij MJ przed Peterem, a potem misja dobiegnie końca.