Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Nowe wdzianko - Spider-Man 2.

Na miejscu misji poszukasz doktora Connorsa. Na początku sprawdź półkę, na której jest włączony alarm, aby sprawdzić zdjęcie.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Potem możesz wejść do pokoju jego syna lub łazienki. Następnym celem jest zejście na parter - znajdziesz tutaj zabawkę, list, a w kuchni fotografię z lewej strony, która aktywuje zagadkę.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Symbol po prawej stronie wskazuje, jaką melodię musisz zagrać. Gdy będzie to dom, wciśnij następujące przyciski:

  • Fioletowy
  • Fioletowy
  • Fioletowy
  • Zielony

Otworzy to drogę do podziemnej kryjówki. Zbadaj akwaria czy nagrania z kamer, po czym otwórz drzwi do schronu.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Po zbadaniu schronu i zabraniu fiolki z krwią Connorsa zacznij eliminować łowców przed domem. Jest ich sporo, a po walce ruszysz do targu rybnego - jednakże jako Miles.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Po dotarciu do celu zacznij eliminować wrogów we wspomnianej wyżej lokacji. Potem aktywujesz drona, nad którym kontrolę przejmie Ganke. 

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Kolejnym krokiem jest przechodzenie przez przeszkody rozmieszczone na drodze. Ścieżka jest jedna, musisz jedynie wdrapywać się na ściany, przechodzić między rurami itd.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

W markecie otwórz bramkę nr. 1, aby wpuścić do środka drona Gankiego. Potem zacznij otwierać dwie kolejne bramy z lewej strony. Ta, która się zatnie, musi zostać otwarta manualnie.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Po rozmowie zaczniesz gonitwę za Lizardem. Łapiąc łowców, bujaj się po sieci i niszcz oponentów przebywających na skuterach, wciskając odpowiednie przyciski. Potem to samo uczyń ze śmigłowcem, choć tutaj akcja nie pójdzie po myśli Pająków.

Spider-Man 2 - Nowe wdzianko: dom Connorsa, klawisze, melodie, kryjówka, targ rybny, Lizard

Kolejną sekwencją będzie unikanie Jaszczura, który będzie gonił Milesa. Wykonuj uniki w odpowiednim momencie i zniszcz śmigłowiec - Lizard ucieknie. Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper