Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

Wybrał cię - Spider-Man 2.

Po otrzymaniu nadajnika od Milesa rusz do kanałów, gdzie powinien znajdować się Lizard. Gdy już pomówisz z Harrym, zostanie ci zwiedzanie kanałów.

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

Idź w lewo, a przy skupisku ognia zniszcz rury nad Tobą, aby ugasić pożar. Potem przejdź dalej, a znajdziesz się w metrze. Chwyć się prawej strony pociągu i idź przed siebie.

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

Dotrzesz do laboratorium Oscorpa. Możesz sprawdzać tutaj próbki czy czytać notatki, lecz najważniejsze jest pójscie za kablami do terminalu badawczego. Gdy wysiądzie prąd, to aktywujesz scenę, w której pojawi się Lizard. Będziesz musiał z nim walczyć.

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

W pierwszej fazie walki uważaj przede wszystkim na jego miażdżące ataki, których nie możesz blokować. Gdy pojawia się niebieski wskaźnik nad głową Lizarda, to wykonaj szybko unik. Czerwone ataki możesz oczywiście parować. Dodatkowo zalecamy nie używać specjalnej zdolności symbiontu i zostawić ją na np. drugą fazę walki.

Tam sprawdzi się ona lepiej, ponieważ podczas niej Lizard będzie potrafił skakać po ścianach i rzucać w Ciebie odłamkami gruzów lub doskakiwać. Wykonuj uniki w ostatnim momencie, a także wykorzystaj swoją specjalną zdolność czy gadżety, aby szybko i sprawie oszołamiać wroga.

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

W ostatniej fazie pojedynku przeniesiesz się na ulice i będziesz musiał gonić Lizarda. Atakuj go, gdy pojawi się okazja i omijaj przeszkody, które będzie w ciebie rzucał wróg. Po długich sekwencjach QTE okaże się, że Kraven dopiął swego i mocno zranił Connorsa.

Spider-Man 2 - Wybrał cię: kanały, Jaszczur, metro, laboratorium Oscorp, walka z bossem

W kolejnym pomieszczeniu Lizard będzie wściekły i bardzo mobilny. Będzie łączył swoje ataki i wyprowadzał je bardzo szybko, więc skup się na starciu. Dodatkowo możesz, gdy Jaszczur znajduje się na ścianach, otwierać wloty wentylacyjne i ogłuszać oponenta. Wykonuj też serię ataków (4 ciosy) i dopiero wtedy używaj umiejętności, aby wydłużać owe serie uderzeń.

Po wygranej potyczce uleczysz Lizarda. Connors wyjawi kwestie dotyczące symbiontu. Tutaj też pierwszy raz zauważysz, że Peter nie jest już zwykłym Człowiekiem-Pająkiem.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper