Spider-Man 2 - Własnymi ścieżkami: Black Cat, różowe i neutralne atomy, przekaźniki, wieżyczki
Własnymi ścieżkami - Spider-Man 2.
Dotrzyj na obszar misji. Na dachu kryjówki użyj skanera i ustaw go na rysach na drewnianym stole.
Potem podczas analizowania materiałów będziesz musiał usunąć uszkodzone atomy - te różowego koloru. Aby to uczynić, oznaczaj atomy znajdujące się blisko innych uszkodzonych atomów.
Zniszczenie środkowego różowego atomu z lewej strony sprawi, że padnie też ten po lewej i prawej stronie. Z kolei po drugiej stronie atomów wystarczy zniszczyć środkowy górny atom.
Przy drugiej zagadce zniszcz środkowy neutralny atom z prawej strony i po jednym neutralnym przy pozostałych odnogach. Przy trzeciej zagadce natomiast musisz obracać atomy, lecz zagadka jest dość prosta.
Teraz zeskanuj skrzynkę elektryczną po drugiej stronie dachu, a także strzały znajdujące się na lewo od Black Cat. Teraz po rozmowie z MJ przejdź do kolejnej lokacji. Zeskanuj wszystkie przekaźniki elektryczne i generator na dachu budynku.
Potem zacznij łączyć przekaźniki siecią. Ten od generatora musi iść do tego z lewej strony, potem także prowadź sieć w lewo, a czwarty przekaźnik znajduje się pod Tobą blisko drzwi.
Po połączeniu ich i sprawdzeniu skrytki będziesz leciał za helikopterem Łowców, który dotrze do kolejnej kryjówki Black Cat.
W tej lokacji w pierwszej kolejności postaraj się przede wszystkim wyeliminować w pierwszej kolejności snajperów rozmieszczonych na dachach. Potem pozbądź się pozostałych łowców, a uruchomisz scenkę, po której zaczniesz gonić Felicię.
Korzystaj z portali, które rozmieszcza na drodze - są one większe niż teleporty, z których Black Cat ciągle używa, więc łatwo je rozpoznasz. Po rozmowie w parku rozpoczniesz cięzką walkę z łowcami.
Jest ona utrudniona z tego względu, że na samochodach znajdziesz wieżyczki. Musisz je oplątywać siecią, a potem wyrywać i rzucać we wrogów. Pamiętaj jednak, że warto cisnąć nimi w inne pojazdy wyposażone w wieżyczki, dzięki czemu od razu wybuchną.
Po zabiciu wszystkich oponentów zadanie dobiegnie końca.