Spider-Man 2 - poradnik. Solucja, misje główne, poboczne, znajdźki, dzielnice, zdolności porady, trofea, walka - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Spider-Man 2

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Mateusz Wróbel | 22.10.2023, 13:23

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Kłopoty z Harrym - Spider-Man 2.

Po zabiciu Kravena przez Venoma rusz odszukać Harry'ego. Zeskanuj sieć, stojąc na antenie, a potem rusz do kolejnej wieży.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Leć między kolejnymi antenami - jeśli się zgubisz, popatrz na mini-mapę w dolnym prawym rogu ekranu. Potem dotrzesz do gniazda symbiontów - wybij wrogów, którzy zostali przemienieni przez Harry'ego.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Po tym jako Miles rusz do stoczni. Musisz odkryć 3 elementy, których np. zniszczenie wywoła dźwięk dzwona. Pierwszy z nich znajduje się pod Tobą. Zniszcz linę, na której trzyma się kontener, a potem wybij symbionty.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Będąc na łodzi uderz w generator, a znajdzie się ona w hangarze, co też wywoła dźwięk uderzenia. Na sam koniec dostań się do helikoptera i przejdź Miles pod wirnik na górze pojazdu.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Na sam koniec wystarczy, że powybijasz pozostałe symbionty i ruszysz do metra, gdzie Harry niestety kontynuuje swoją misję. Po wybiciu wszystkich wskocz do metra przez dziurę w mazi.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Potem zniszcz skupisko energii za pomocą salwy dźwiękowej. W kolejnym etapie metra idź w prawo, a zauważysz jeszcze więcej kulistych obiektów - podejdź pod nie i podłóż salwy. Będziesz musiał je chronić przez równe 2 minuty.

Spider-Man 2 - Kłopoty z Harrym: identyfikator, symbionty, stocznia, metro, Rio i Ganki

Odpieraj ataki oponentów, którzy będą próbowali zniszczyć bomby. Gdy zauważysz świecący na niebiesko wykrzyknik, to wiedz, że musisz zaatakować symbionta - uderzyć da się nawet ten koloru zielonego. Po tym, jak salwy wybuchną, to obejrzyj sceny i zakończ misję.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Spider-Man 2 - FABUŁA

Spider-Man 2 - TROFEA

cropper