Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc: uchodźcy, Kasjlok, bestie

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc: uchodźcy, Kasjlok, bestie

Zamiana miejsc - Final Fantasy XVI.

Rusz do Bokladu, a przed straganami targowymi pomówisz ze znaną Ci Eloise i Theodorem. Opowiedzą o nowych uchodźcach i miejscu o nazwie Kasjlok, które musisz oczyścić z bestii.

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc: uchodźcy, Kasjlok, bestie

Na miejscu pozbądź się oponentów - przed Tobą dwie fale znanych i prostych do ubicia wrogów. Po starciu wróć do Eloise, a zauważysz, że sprawy się pokomplikowały. Na ten moment zadanie dobiegnie jednak końca, lecz wątek będzie kontynuowany.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper