Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma

Kroki na popiele - Final Fantasy XVI.

Idź przed siebie, będąc w Waloed. Kawałek dalej dotrzesz do opuszczonej wioski pełnej orków. Możesz szybko przebiec do bramy, gdzie spotkasz przeciwników.

Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma

Po walce otwórz ją wajchą z prawej strony. Potem przebiegnij przez jaskinię, a zauważysz Stonhyrr. Po drodze plany się zmienią, a Ty ruszysz do wioski Eistla - przez bagna pełne stworów, które jednak możesz bez problemu ominąć. Na miejscu pozbądź się oponentów.

Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma

Po zabiciu wiwerny na arenie pojawi się nowy przeciwnik. Nie jest on jednak mobilny i łatwo wykonywać kontry po jego uderzeniach, więc na pewno sobie z nim poradzisz. Po starciu i scenie z Odynem przyjdzie moment na przeszukanie opuszczonej wioski.

Final Fantasy XVI (16) - Kroki na popiele: orki, Eistla, Zaduma

Idź w lewo po schodach do góry, a w budynku blisko stodoły usłyszysz odgłosy. Wejdź do środka i naradź się, a potem rusz do Zadumy na wschodzie wioski. Gdy wejdziesz do wieży, to zakończysz tę misję i rozpoczniesz nową.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper