Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Przebudzenie - Final Fantasy XVI.

Po dotarciu do Oka Cyklonu rusz w pogoń za zakapturzonym człowiekiem. Kawałek dalej będziesz musiał zawalczyć z Garudą.

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Przeciwniczka będzie atakować Cię przede wszystkim swoimi skrzydłami. Staraj się zachodzić ją od tyłu i używać specjalnych zdolności, a także wzbijać się w powietrze, aby szybko i przyjemnie zadawać spore obrażenia oponentce.

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Warto łączyć umiejętności i wykonywać obezwładnienia, a więc częściowe oszołomienie - użyj wtedy umiejętności o nazwie "Zabójcze Objęcie" (ta podstawowa pod przyciskiem kółka na DualSense), aby przewrócić wroga i sprawić, że będzie podatny jeszcze dłużej na ataki. Potem do połowy walki, a więc zabraniu Garudzie połowy paska zdrowia, używaj owej zdolności, aby wzbijać się w powietrze i unikać uderzeń wroga, jednocześnie zadając mu spore obrażenia.

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

W drugiej fazie walki uważaj na tornada i zielone kryształy na mapie. Unikaj ich, odbiegając od nich i nie wpadając w wir. Potem znowu atakuj z powietrza Garudę. Gdy wpadnie w szał, ponownie unikaj kryształów, lecz dodatkowo podskakuj, gdy widzisz niebieskie cięcie (wywoływane przez szybkie uderzenie za pomocą lewej lub prawej nogi) zmierzające w Twoją stronę!

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Będziesz musiał 4-5 razy oszołomić Garudę - podczas tego staraj się użyć wszystkich 4 zdolności swoich Eikonów, a zadasz jej nawet podczas jednego oszołomienia (które wydłużysz za sprawą podstawowej umiejętności zielonego Eikona) 10 tysięcy obrażeń. Po wygranej walce wcielisz się w Ifryta i będziesz świadkiem kolejnej walki Eikonów, na którą możesz wpłynąć w dużej mierze.

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

Unikaj ciosów Garudy, wykonując uniki, gdy zmierza w Twoją stronę kula (maksymalnie dwie - możesz je też niszczyć uderzeniami z dystansu) energii lub tornado. Ifryt jest powolny, ale umiejętności Garudy zmierzają w Twoim kierunku również dość wolno. Gdy wróg wystrzela się z umiejętności, strzelaj z dystansu i skracaj do niego dystans, a gdy będziesz blisko, uderzaj go, dopóki nie rozpoczniesz filmowej wstawki.

Final Fantasy XVI (16) - Przebudzenie: Oko Cyklonu, zakapturzony człowiek, Garuda, Ifryt, Eikon Ognia

W drugiej fazie walki Garuda będzie umieć wykonywać podmuchy - nie zbliżaj się wtedy do niej, bo stracisz bardzo dużo HP. Potem dalej graj defensywnie, używając przede wszystkim dystansowych ataków, a gdy przeciwniczce zostanie mniej niż 1/3 HP, aktywujesz filmowe wstawki, podczas których Ifryt wykończy Garudę. Teraz czeka Cię sporo scenek, po których znajdziesz się w kryjówce Cida.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper