Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc 2: Ran'dellah, Republika, Kasjlok, Herensugue

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc 2: Ran'dellah, Republika, Kasjlok, Herensugue

Zamiana miejsc 2 - Final Fantasy XVI.

Pomów z Theodorem w Boklandzie, który to odeśle Cię do Eloise w sprawie dostarczenia nosicieli. Sprawy się skomplikowały, a Ty musisz ruszyć do budynku republiki.

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc 2: Ran'dellah, Republika, Kasjlok, Herensugue

Na miejscu spotkasz Eloise. Pomów z nią, po czym poznasz, co dzieje się z transportowanymi nosicielami. Potem rusz na ratunek Theo, idąc do Kasjloku. Na miejscu tradycyjnie wybij wszystkich oponentów.

Po pozbyciu się pierwszej fazy oponentów zawalczysz ze smokiem.

Final Fantasy XVI (16) - Zamiana miejsc 2: Ran'dellah, Republika, Kasjlok, Herensugue

To Herensugue - posiada on takie same ataki, jak choćby smoki z tablicy łowieckiej czy te występujące z fabuły. 

Po wygranym pojedynku okaże się, że Theodore został przemieniony. Gdy zginie, to zdaj relację Eloise, a misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper