Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Lot pisklęcia - Final Fantasy XVI.

Po długich scenkach w zamku przejmiesz kontrolę nad Joshuą, który wspólnie z Wadem będzie musiał uciec z zamku. Potem zabij nieznanego żołnierza - pamiętaj, że ten bohater powolnie wyprowadza uderzenia.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Idź cały czas przez korytarzowe lokacje. Po 3 starciach spotkasz Tylera, który zostanie uratowany przez Joshuę. Później pożegnasz się z ojcem i bratem, współpracując natomiast z pozostałą ekipą.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Wraz z kapitanem idź do sali biesiadnej i zabij tam wrogów. Potem przejdź drzwiami na lewo, a wyjdziesz na dziedziniec, gdzie spotkasz kolejnych cesarskich żołnierzy - w tym dowódcę.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Rycerz Oślepiającego Świtu ma kilka uderzeń. Pierwsze z nich to seria 3 ataków, podczas których musisz używać uników, najlepiej do tyłu. Drugi atak to wyskok w powietrze i opadnięcie na wyznaczony teren - nie bądź blisko niego, aby nie zostać uderzonym. W drugiej fazie walki tychże skoków będzie dwa, więc staraj się użyć uniku w dobrym momencie przy pierwszym odskoku.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Trzecim ciosem jest obrót - wtedy, podobnie jak w przypadku morskiego potwora, po prostu wykonuj uniki do tyłu. Podczas tego starcia zalecamy wybijać się w powietrze od wroga, wykonując podwójny skok - o ile wczesniej odblokowałeś go w zdolnościach.

Po walce będziesz świadkiem bardzo długiej sceny, w której Joshua przybierze postać Feniksa. Jako Eikon musisz pokonać drugiego Eikona.

Final Fantasy XVI (16) - Lot pisklęcia: Brama Feniksa, Zamek, Rycerz Oślepiającego Świtu, Eikony ognia

Podczas walki musisz manualnie namierzać wrogiego eikona lewym analogiem i spamować atakami ognia. Wykonuj uniki wtedy, gdy widzisz, że w Twoją stronę zmierza oponent - trwa to kilka sekund (a wcześniej wróg często strzela ładunkami elektrycznymi lub tymi czerwonymi (ogniowymi)), więc spokojnie unikniesz uderzeń.

Walka jest długa, lecz dość prosta. Jest ona odgórnie zaprojektowana tak, że Feniks wygra pojedynek (chyba że nie wykonasz przynajmniej 2 z 5 uników - wtedy będziesz musiał ją powtórzyć). Po starciu obejrzyj długie scenki, po których ta misja główna dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper