Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Samostanowienie: kapitan Dorys, Cole, niewolnicy, handlarka

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Samostanowienie: kapitan Dorys, Cole, niewolnicy, handlarka

Samostanowienie - Final Fantasy XVI.

Przeczytaj list od Cole'a - łamacza klątw - a dowiesz się, że żołnierze martwią się o stan zdrowia kapitan Dorys. Rusz do niej i porozmawiaj z kobietą. Dowiesz się, że ruszyła do zajazdu Marthy. Wejdź na lewo od karczmy, a potem odbij w lewo w alejkę, gdzie spotkasz kapitan.

Final Fantasy XVI (16) - Samostanowienie: kapitan Dorys, Cole, niewolnicy, handlarka

Po konwersacji rusz do Łuków Bauma, gdzie ma odbyć się transakcja. Po scence wybij żołnierzy i skonfrontuj się z handlarką. Pojawi się też Dorys, której przeszłość poznasz właśnie teraz.

Po dialogu i odwiedzeniu Cole'a misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper