Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazare

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazaret

Myśliwy i zwierzyna - Final Fantasy XVI.

Po dotarciu do Kingsfall idź przez lasy. Zabijaj pająki kryjące się pod nazwą Czarnych Wdów, a spotkasz zaraz Minotaura.

Final Fantasy XVI (16) - Ciężar winy: przegrupowanie, Kingsfall
 

Jest to wróg dużego rozmiaru, który uwielbia szarżować. Wykonuj uniki, gdy leci na Ciebie i odskakuj do tyłu również wtedy, gdy robi zamach swoją maczugą. Tradycyjnie staraj się go oszołamiać, a potem wspólnie z Torgalem zadawać mu obrażenia.

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazaret

Po walce idź dalej szukać Gava. BLisko wodospadu spotkasz sporo szerszeni. Wybij oponentów i rusz do małej jaskinii, gdzie znajdziesz kolejnego minotaura - wybij go w ten sam sposób, jak tego poprzedniego. Potem przejdź przez most, wybij cesarskich i zmierz się z cesarskim żołnierzem oraz wiwerną.

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazaret

Rycerz Umierającego Słońca jest tym samym przeciwnikiem, co Rycerz Olśniewającego Słońca. Potrafi przeszywać Cię w linii prostej, więc odskakuj w bok podczas starć. Warto jednak w pierwszej kolejności zająć się smokiem wspólnie z Cidem - przyglądaj się linii wskazującej pozycję rycerza i wykonuj unik, gdy pulsuje na pomarańczowo, aby uniknąć jego uderzenia.\

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazaret

Po zabiciu smoka skup swoją uwagę na rycerzu. Wykonuje on najczęściej serię 3 ataków, więc atakuj go dopiero wtedy, gdy będzie stał nieruchomo przez przynajmniej sekundę. Warto używać umiejętności Feniksa i skracać do niego w takich sytuacjach dystans. Gdy skacze do góry i opada na ziemię, uważaj na jego drugi wyskok lub porażenie prądem wywoływane wokół niego - nastepuje on prawie zawsze, więc podobniej jak w wymienionej wyżej serii, nie atakuj go od razu, gdy opadnie na ziemię.

Gdy będzie wywoływał fale piorunów na arenie, biegaj po lokacji i unikaj ich. Cid po chwili obezwładni rycerza - stanie się oszołomiony, więc bez problemu go dobijesz, używając teraz wszelkich dostępnych zdolności.

Final Fantasy XVI (16) - Myśliwy i zwierzyna: Kingsfall, Minotaur, Rycerz Umierającego Słońca, Lazaret

Po wygranym starciu ruszycie wspólnie w pogoń za Gavem. Clive go uratuje, usłyszy o Margrace i wróci do kryjówki Cida. Tam spotka też Jill, która nareszcie się przebudziła. Idź do lazaretu i pomów z dziewczyną. Potem wróć do sprzedawczyni Charon, która da Ci kolejne przedmioty. Po tym zadanie dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper