Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Próby i błędy: Nazaire, Nowicjusz Ember, Zwiadowca u Łamaczy Klątw

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Próby i błędy: Nazaire, Nowicjusz Ember, Zwiadowca u Łamaczy Klątw

Próby i błędy - Final Fantasy XVI.

Rusz do Łamacza Klątw Nazaire', który opowie o nosicielu chcącym dołączyć do ekipy. Rusz do miejsca, gdzie będzie próba nowicjusza.

Final Fantasy XVI (16) - Próby i błędy: Nazaire, Nowicjusz Ember, Zwiadowca u Łamaczy Klątw

Na miejscu spotkania poznasz Embera, a następnie rusz do punktu kontrolnego Eastwatch, gdzie nowicjusz odbywa próbę. Okaże się, że sojusznik został zaatakowany przez wiwernę. Zabij ją, a potem zdaj relację Nazaire - podcas rozmowy okaże się, że Ember znalazł rejestr.

Teraz wróć do kryjówki i poprzyj Embera, a quest się zakończy.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper