Final Fantasy XVI (16) - poradnik. PS Plus, fabuła, misje poboczne, Eikony, kompani, zdolności, walka, HUB-y - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Final Fantasy XVI poradnik

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Mateusz Wróbel , Łukasz Musialik | 16.07.2023, 16:35

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Zagubieni we mgle - Final Fantasy XVI.

Po dotarciu do regionu Stillwind wspólnie z dwoma towarzyszami idź przed siebie, wypatrując goblinów. 

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Na bagnach zabij oponentów, potem przejdź pod płotem z drewna. Z kolei w wiosce po wybiciu wrogów rozwal płot na prawo od chatki.

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Po tym wejdź po drabinie po prawej strony do góry. Zabij gobliny i idź w lewo przez most. W kolejnej części wioski staniesz do walki z pierwszym bossem - Gigasem.

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Aby go pokonać, wykonuj uniki zawsze, gdy tylko robi zamach i stara się Cię uderzyć. Ważne, abyś nie cofał się w prawo lub za siebie, tylko w lewo, bo Gigas uderza albo przed siebie, albo robi zamach z prawej do lewej strony (patrząc z jego strony).

Używaj także kombinacji ciosów - po kilku zwykłych ataków korzystaj z płomienia, aby potem przyzwać Feniksa, który zada oponentowi sporo obrażeń. Przy oszołomieniu wykonuj szybkie ataki, aby zadać jak najwięcej obrażeń przeciwnikowi, gdy ten nie jest w stanie się ruszać.

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

W drugiej fazie walki Gigas zacznie się obracać wokół własnej osi - dopóki nie zrobi 3 obrotów, nie atakuj go, bo zostaniesz uderzony jego orężem. Potem dalsza część walki wygląda tak samo, jak poprzednio, więc wystarczy go drugi raz oszołomić i dobić, aby wygrać pojedynek.

Po walce zacznij gonić wodza goblinów. Będąc przy jeziorze, zauważysz wielkiego morskiego potwora, a więc drugiego bossa w tym zadaniu.

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Główny atak Morbola wykorzystuje macki. Może być nim zamach z lewej do prawej strony lub odwrotnie - z prawej do lewej. W tym przypadku wykonuj unik do tyłu, aby nie zostać uderzonym. Tak samo cofaj się, gdy oponent wyciąga dwie macki, bo będzie je kierował ku środkowi.

Gdy Morbol włoży mackę do wody, to także wykonuj ciągle uniki, bo po chwili jego druga macka zostanie wyciągnięta z ziemi w kierunku, w którym ostatnio przebywałeś. Uczyń to samo, gdy będziesz chuchał nieprzyjemnym oddechem.

Final Fantasy XVI (16) - Zagubieni we mgle: Stillwind, Gobliny, Wioska, Gigas, Wódz, Morbol

Atakuj Morbola wtedy, gdy wykona jakiś cios, abyś miał czas na wyprowadzenie kilku uderzeń. Uważaj także na uwalnianie smrodu wokół jego postaci, gdy zbyt długo się nie rusza (na ziemi pojawia się wtedy zielony jad).

Po wygranej walce opuścisz Stillwind, kończąc też tę misję.

Źródło: własne

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Final Fantasy XVI (16) - FABUŁA

Final Fantasy XVI (16) - BOSSOWIE

Final Fantasy XVI (16) - ZADANIA POBOCZNE

Final Fantasy XVI (16) - TABLICA ŁOWIECKA

Final Fantasy XVI (16) - TROFEA

cropper